donderdag 26 juni 2014

David Jones tas en een turquoise DandG lookalike tas.


14 juni was er bij onze dierenasiel (Almere-Buiten) een jaarlijks terugkerende rommelmarkt waarvan de opbrengst naar het asiel gaat. 
Normaal vinden wij kringloopwinkels ook leuk om af te struinen en hebben er al best wat leuke spulletjes weggehaald. ;-)
De rommelmarkt bij het dierenasiel is niet groot maar alsnog leuk om even te gaan kijken.


Verleden jaar kocht ik er deze schitterende Otazu ketting die ik al eens eerder hier op mijn blog liet zien.
De verkoopster dacht dat ie stuk was omdat er geen sluiting aan zat. Maar na een zoektocht op internet kwam ik erachter dat het zo hoort!!!! Ik had er echt een koopje aan! (ik dacht €1,-) 😉

Reden te meer om ook dit jaar maar eens te gaan kijken. ;-)

Waar kwam ik dit keer mee thuis?

Met deze schitterende SPLINTERNIEUWE handtassen!!!!
   
Hier ben ik zo ongelovelijk blij mee, vooral met deze "oranje" David Jones tas! Deze is werkelijk nog nooit gebruikt en ik betaalde voor deze tas (samen met nog een grote koeltas, niet op foto) €2,-
De tas is van heel zacht (ik denk) nep leer en de voering hiervan is geweldig. 
Deze tas heeft heel veel ruimte en heel veel aparte vakken waarvan 1 in het midden met een ritssluiting. De tas zelf sluit ook met een ritssluiting. De tas heeft korte hengsels en een lange schouder hengsel! Ik kan wel blijven kijken naar deze tas, zo mooi vind ik hem! 
   
Met deze "D&G" turquoise lookalike tas ben ik ook ontzettend blij, deze is naar mijn idee ook splinternieuw! Alleen de kleur al!!!! Schitterend. Ook deze tas heeft lekker veel ruimte binnenin. Deze tas heeft half lange hengels waarmee je de tas over je schouder kan dragen. Iets wat ik zelf wel prettig vind. 
Ook voor deze tas betaalde ik €2,- 
Ik ga hier nog heeeeeel veel plezier van hebben denk ik zo! ;-)

Ook had ik nog wat heerlijke kitscherige sieraden gescoord, ik hou ervan! ;-)

Zoals deze 3 laags "parel" ketting die in een mooi luxe zakje zit. €0,50

En deze leuke lange zilverkleurige ketting , leuk op zwart bedacht ik me! €0,20

Een grappige roze plastic ring met bling bling! ;-) €0,20

Een setje van een ketting en een bijbehorende armband! Echt kitch..but i love it! €0,50

En last but not least deze mooie (vind ik echt!) tijgeroog ring. €0,50

O ja en niet te vergeten deze soort trolley tas. 
   
Het is een leuke grote stevige boodschappen tas met wieltjes. Lekker makkelijk mee te nemen doordat je deze helemaal klein kunt maken! En er past ontzettend veel in! Lekker makkelijk wanneer ik even een boodschap bij de supermarkt moet doen waar ik toch altijd weer meer meeneem dan gepland! ;-) Voor deze betaalde we €0,50
         
Update: ik heb deze tas inmiddels in gebruik voor mijn nagelstyliste opleiding! Hier past alles goed in, mijn (grote) bak met acryl/gel spulletjes, mijn frees, en mijn UV lamp. en natuurlijk "Truus" mijn nailtrainer hand! ;-) Alsof deze tas ervoor gemaakt is! Blij mee dus! ;-)

En mijn skatje nam deze wereldontvanger radiootje mee! 
Altijd handig. Hij kan niet zonder radio en op deze manier hebben we altijd een radiootje bij ons. Voor als we weer lekker ergens langs het water zitten ofzo! Hiervoor betaalde hij €1,- (en hij doet het perfect!)

De 2 tassen zijn echt mijn hoogtepunten van ons bezoekje aan deze "rommelmarkt" waar ik echt onwijs blij mee ben.

Ga jij wel eens naar dit soort "rommelmarkten" ?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...