maandag 9 juni 2014

Action shoplog(je)



Action zit bij mij om de hoek en moet daar toch soms even zijn al is het maar voor de muntendrop! ;-)
Zo ook de afgelopen keer dat ik voor de pakken jus d'orange terug ging. Ik had er al eens een pak van gekocht en mijn jongste zoon vond deze zo lekker dat ik even terug ging voor nog een paar pakken. En ja jullie weten hoe het gaat toch? Dan toch ook maar even langs de make-up afdeling.
En tot mijn verbazing zag ik zomaar nieuwe kleurtjes nagellak!!!! Dit gebeurt niet al te vaak dus nam 7 nieuwe kleurtjes mee die ik nog niet eerder gezien had. 
Bright Pink, Spanish Blue, Coral, sea Green.
Paris Pink, Yellow en French Blue.

Bright Pink lijkt op de foto meer op rood maar in het echt is het echt een felle kleur roze! De andere kleuren lijken mij ook gaaf en daar komen zeker nog wel swatches van! 
Al deze lakjes waren €0,49 per stuk.

Ook kocht ik een nieuwe case voor mijn telefoon aangezien mijn huidige meer stuk dan heel was. 
Deze kostte €2,49.

Ook zag ik dat de lipsticks van verpakking veranderd zijn. Het zijn nu zwarte lipsticks wat wel een luxe uitstraling heeft.
Ik nam twee verschillende setjes mee.
De kleuren Very Berry en Maroccan Rose
En Baby Pink en Soft Coral.

Hier komen nog wel swatches van online.
Net als van de nagellakjes.

Telefoon case €2,49
Nagellakjes €0,49 per stuk
Lipsticks €0,89 per twee.

Naar welk kleurtje nagellak ben jij nieuwsgierig?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...