zondag 1 februari 2015

Max & More 39-delig Make-up box 


Nadat ik een foto voorbij zag komen op instagram geloof ik, wist ik dat ik deze box ook wilde hebben! Toen ik hoorde wat deze box kostte MOEST ik deze gewoonweg hebben!

In Almere-Buiten had de action, die dus deze box verkoopt, de box niet meer en ik baalde enorm.
Ik zag het al gebeuren dat dit weer zo'n vreselijke zoekactie zou gaan worden....
Mijn jongste zoon verblijde mij de volgende dag doordat hij deze box voor me had gekocht bij de action in Almere-Stad. Hij weet hoe blij ik van dit soort dingen word! ;-)

En blij was ik zeker toen ik de box in mijn handen kreeg!

Het is een schitterende box, voelt goed stevig en wanneer de box opent blijft de deksel "hangen" dmv een lintje waardoor de deksel rechtop blijft staan zodat je de spiegel, die in de deksel zit, kunt gebruiken. De box sluit weer dmv een magneet sluiting! Luxe hoor!

Op de achterkant van de box kan je zien wat er allemaal in de box zit.

Maar dan.....de inhoud....;-) 

Kijk nou toch...ziet het er niet schitterend uit?
Zoveel moois....en van alles wat.
Tja wat kan ik hier nog meer over zeggen? Kijk zelf maar naar de swatches en oordeel zelf maar.

Dit zijn de swatches van de 2 poeder foundations (een lichte en een iets donkere) 
en van de 2 blushes (licht roze, een wat peachy achtig en een wat donkere oud roze achtig), 
2 oogpotloodjes; een bruine en een zwarte, die overigens heel romig aanvoelen en van de 2 lipsticks waarvan 1 lichte peachy kleur en een rode lipstick.

Tot nu toe niet verkeerd dacht ik zo.

Dan nu de oogschaduws waar ik natuurlijk het meest nieuwsgierig naar was.
Zo op het oog schitterende kleuren waarvan de meeste met een shimmer, waar ik persoonlijk het meest van hou.

De swatches;


  
Van de 12 oogschaduws aan de linkerkant.

 
Van de 12 oogschaduws aan de rechterkant.

Er zitten zelfs nagellakjes in deze box.

2 mooie kleurtjes waarvan 1 een lief roze kleurtje en 1 een roze, rood kleurtje die beide goed dekkend zijn na 2 laagjes.

Dan zit er ook nog een zwarte mascara in, die ongetwijfeld ook wel goede kwaliteit zal hebben.

En de prijs....

€5,49......ja je leest het goed! €5,49

Wat vinden jullie van deze box waar alles in zit en dat allemaal voor de ongelofelijke prijs van €5,49?

Te koop bij de Action.




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...