vrijdag 20 februari 2015

Finally....Sleek Rose Gold.


Sleek Rose Gold....hoelang stond deze al niet op mijn verlanglijstje?
Lang...kan ik je vertellen ;-)
Maar nu kan ik eindelijk zelf gaan ervaren waar velen van jullie al lovend over geschreven hebben...yeah.
Het zou hier gaan om de betaalbare versie van Nars Orgasm. Ik kan niet vergelijken want de Nars Orgasm heb ik zelf niet. Maar ik kan je wel vertellen wat ik van deze blush vind. 


De verpakking is mat zwart met glimmende zwarte letters erop.


Op de achterkant kan je zien dat we hier te maken met Rose Gold ;-) en je ziet er de ingrediënten lijst. 


Bij het openmaken van de blush komt de schitterende kleur al tevoorschijn.
En in de deksel zit een spiegeltje, altijd handig! ;-)


Je ziet meteen de mooie gouden gloed erdoorheen, i love it!


Op mijn arm ziet de blush er schitterend uit, niet te heavy precies mooi!


En op mn vinger zie je golden glow.

Een selfie met deze blush wilt nog niet goed lukken, ligt meer aan mijn fotografeer kunsten ;-) maar ik kan je vertellen dat ik begrijp dat deze Rose Gold zo geliefd is onder de beauty liefhebbers.
Ten tijde dat ik dit artikel maak is hij dan ook niet op voorraad op makeupmusthaves.nl waar ik hem besteld had.

Ik vind deze blush dan ook een echte musthave als je net als ik dol bent op mooie betaalbare make-up.

Wanneer hij op voorraad is dan is hij hier te bestellen voor €5,99

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...