dinsdag 24 februari 2015

Makeup Revolution blush "treat"



Dat Makeup Revolution mooie betaalbare make-up op de markt brengt dat weet iedere beauty liefhebster inmiddels wel.
En dat het merk een leuke betaalbare prijs eraan koppelt vinden we allemaal wel erg fijn.
Maar dat ze ook blushes verkopen met een prijskaartje van €1,49 dat is natuurlijk bespottelijk goedkoop en net als ieder ander heb ook ik mijn bedenkingen hierbij.

Tijd om het eens uit te proberen.


Op het WWW kwam ik een review van de blush "treat" tegen en besloot deze mijn kant op te laten komen.

De verpakking...ach daar kunnen we kort over zijn, niks mis mee! (Voor €1,49)


Op de achterkant de naam en de ingrediĆ«nten. 


Het is een peachy blush waar ik persoonlijk gek op ben.
Hij heeft een hele lichte shimmer erdoorheen zitten die je bijna niet zit.


De pigmentatie van deze blush is perfect zoals je kunt zien op mijn arm.

De blush brengt fijn aan en is op te bouwen wanneer je dat nodig zou vinden.

 
Er word gezegd dat deze blush een goede dupe van een blush van MAC de "Fun & Games" uit de Hello Kitty collectie uit 2009 is.

Zo op het oog lijkt het inderdaad zo maar vergelijken kan ik niet. 

De blush is hier voor €1,49 te bestellen bij makeupmusthaves.nl 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...