zondag 8 februari 2015

GESLOTEN!!!! <b>Laatste dag</b> om mee te doen aan mijn winactie!&nbsp;


Vandaag is de laatste dag dat je kunt meedoen aan mijn winactie naar aanleiding van de 200 followers die ik heb bereikt op Bloglovin.

Klik hier om naar het originele artikel te gaan en om te zien wat je er voor moet en mag doen!

Ik ga wel iedereen die meedoet nog even checken of iedereen gedaan heeft wat ze gezegd hebben.
Want zoals elke blogger wel weet heb je met een leuke winactie er binnen notime een flink aantal nieuwe followers bij maar ook heb ik gemerkt dat het aantal alweer afneemt!
Het welbekende nadeel van winactie's! Je word alleen door de winactie gevolgd en bij het verstrijken van de winactie duikelt je followers aantal weer naar beneden, jammer maar helaas!

Zoals ik al eerder heb aangegeven sluit de winactie vanavond om 23.59 uur en zal ik zo snel mogelijk een winnaar bekend maken maken.
De winnaar word trouwens gekozen door de "fruitmachine".

Succes iedereen,




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...