zondag 22 februari 2015

Makeup Revolution Baked Eyeshadows.



Eyeshadow palettes..ik ben er gek op!
Mono's daarentegen, ik heb er wel wat maar toch grijp ik meestal naar een palette.

Ik denk dat daar nu dan toch echt af en toe eens verandering in komt met deze geweldige Baked Eyeshadows van Makeup Revolution.

Dit is wat MakeupMusthaves.nl erover zegt: 

'Hoe geweldig zijn deze Baked Eyeshadows van Makeup Revolution? Deze oogschaduwcollectie is prachtig gepigmenteerd en ziet er in het doosje al mooi uit dankzij het leuke effect met de mix aan kleuren.

Tip: breng de oogschaduw aan met een vochtige oogschaduwkwast voor een intensere ooglook!'

Een nog intensere ooglook? Ik vind de pigmentatie zonder een vochtige oogschaduwkwast al amazing! 

De verpakking van deze mono eyeshadows vind ik wel apart en er leuk uitzien. De eyeshadows gaan in de lengte/over de breedte open, toch weer net even wat anders! Leuk bedacht.


Ik ga je drie eyeshadows laten zien in de kleuren:


Limitless


Swatches op mijn arm zonder eyeshadowbase.

Celestial

Swatches

Blue Planet

Swatches

Alledrie op een rij

De (goud) bruine "Limitless" en de blauwe "Blue Planet" vind ik geweldig mooi.
Celestial, de groene ook wel maar groen is toch niet echt mijn ding.

Deze Baked Eyeshadows zijn hier bij makeupmusthaves.nl te bestellen en kosten €1,99 per stuk.

*deze producten heb ik ter review mogen ontvangen.



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...