vrijdag 30 januari 2015

Casu<i>elle</i> Colour Explosion 24-delig oogschaduwpaletje

Bij de Big Bazar viel mijn oog een poosje geleden op dit lief klein oogschaduw paletje.
De kleuren spraken mij wel aan en nam het dan ook mee.
Nieuwsgierig of het wat was ben ik gaan swatchen en het viel mij zeker niet tegen.
Tuurlijk heb ik mooiere palettes tussen mijn stash maar dit paletje vond ik wel handig om mee te nemen mocht ik ergens gaan overnachten. Lekker klein, lekker compact en kleurtjes waar ik wat mee kan.

Zoals ik al zei is het een lief klein paletje met 24 kleurtjes erin.

Hier de kleurtjes van de 2 bovenste rijen en de 4 middelste kleurtjes.

Hier de onderste 2 rijen.

Verleden week heb ik wegens omstandigheden de hele week in Amsterdam "gelogeerd" met mn skatje. Mijn oudste zoon woont in Adam en is doordeweeks op de kazerne en wij waren "gestrand" in Adam met autopech. Aangezien we nog de hele week moesten werken en ik €12,- per persoon voor een retourtje van Almere-Amsterdam elke dag belachelijk vond kwam het idee om te gaan logeren bij mijn zoon in Adam. Zo konden we van daar uit makkelijk elke dag naar ons werk in Adam. Fietsen voor de deur dus dat was goed geregeld. Maandagmiddag auto van een lieve collega geleend om wat spullen uit Almere op te halen zoals wat kleren, medicijnen enz.
En natuurlijk ook wat make-up.
Ik nam dus o.a dit kleine paletje mee!

Ik vind de pigmentatie van dit paletje best goed en heb het dan ook dagelijks gebruikt!
Zelf ben ik gek op de paars tinten en natuurlijk op de bruin tinten.
De sponsaplicators heb ik er meteen uitgehaald, wel leuk dat het erbij zat! 

Dit paletje is dus te koop bij de Big Bazar en kost €2,20 
Na een week dit paletje gebruikt te hebben ben ik er echt tevreden over.
Goede prijs - kwaliteit verhouding.

P.s auto is inmiddels weer gemaakt en slapen weer thuis! Maar vond het ondanks de omstandigheden best wel leuk om weer eens een weekje back in mijn hometown te zijn.



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...