donderdag 26 februari 2015

Catrice Prime and Fine eyeshadow base


Nadat de eerste reviews hiervan online stonden was ik toch ook wel nieuwsgierig geworden naar deze vernieuwde eyeshadow base van Catrice.
Ik heb heel lang het "oude" potje met eyeshadow base van Catrice gebruikt maar die ging uit het assortiment waarop ik weer terugviel op die van Essence "I love stage".

Aangezien er een actie liep bij de Kruidvat waarbij je op het 2e artikel 50% korting kreeg hobbelde ik naar het Kruidvat waar ik geluk had want er stond er nog precies één!
Mijn bedoeling was eigenlijk 2 aangezien een eyeshadow base altijd wel op gaat! Maar goed dat zat er niet in en ik snuffelde dan ook even in het Catrice assortiment en daar viel mijn oog op een schitterende lipstick die dus als 2e product met 50% korting meenam.

Maar eerst de eyeshadow base:

De verpakking vind ik wel wat hebben, het lijkt glas maar durf eigenlijk niet te zeggen of dat ook zo is.
Het is een base met een sponsapplicatortje wat ik een vooruitgang vind van Catrice want hun vorige eyeshadow base in het potje daar gebruikte ik een kwastje bij omdat ik er niet met vinger in kwam vanwege mijn nagels. Bovendien is dit een stuk hygiënischer. Pluspunt dus!

De substantie vind ik vrij dun en smeert lekker uit met de vingers.
Wel heb ik het idee dat ik van dit product meer gebruik dan van Essence. 

En nu kan ik ook wel heel gevat gaan zeggen dat mijn oogschaduw goed/beter op zijn plek blijft zitten hiermee maar dat heb ik met elke eyeshadow base wel! ;-)
Het moet wel heel gek lopen als mijn oogschaduw er anders uitziet smiddags dan dat ik het sochtends erop bracht. Zo'n "prof" ben ik nou ook weer niet! 
Dus wat dat aangaat ligt het denk ik aan het soort huidtype wat je hebt. Ik denk dat ik een makkelijk huidtype heb. (Op de rimpeltjes na dan) ;-) 

Dan de lipstick;

          
Ik vind een lipstick uitzoeken altijd best wel lastig. De kleuren die ik mooi vind zijn over het algemeen wel aanwezige kleuren en ik vind nou niet echt dat ik de meest geweldige vorm lippen heb voor lipstick.
En kies daarom meestal dan wel voor een "veilige" kleur.
Maar toen ik deze kleur zag wilde ik hem hebben!

Het is de kleur Pinker-Bell van Catrice van de Ultimate Colour lijn nummer 140, een hardroze kleur met een mooie glans waar ik persoonlijk van houd.
Ik swatchde deze op mijn hand en hij zat meteen daarna in mijn mandje en ik liep er vrolijk mee naar de kassa. Er ging namelijk 50% af! Score!

Zoals ik al zei heb ik niet de meest fotogenieke lippen ;-) 
Maar vooruit...ik heb een poging gedaan! 

Deze producten zijn bij het Kruidvat te verkrijgen.
Catrice Eyeshadowbase € 3,59
Catrice Lipstick € 3,99  (Dat is zonder de korting!)


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...