zaterdag 13 december 2014

Shoplog Action, Kruidvat, Trekpleister en Big Bazar en Aldi.


Ik wil jullie hierbij even laten zien wat voor leuks en lekkers ik geshopt heb.

Allereerst bij de Big Bazar deze D.E karamel oploskoffie. Waren 2 potten voor €5,-
En bij de Trekpleister kocht ik Cappuccino caramel senseo coffee pads. 2 zakken met ieder 8 stuks voor €2,99
En bij de Aldi kocht ik deze karamelsaus voor €1,29

Het mag duidelijk zijn dat *karamel* rules hier in huis! ;-) 

Bij het Kruidvat kocht ik mijn favorieten self tanning tissues. 2 per verpakking voor €0,79.
En ik kocht er de Essence transfer solution voor foil nails. 
Ik ben benieuwd of deze ook te gebruiken is voor de nail foil die ik al heb! Deze was €1,89

En bij de action kocht ik:

Cull Deco, deco micro marshmallows, één met 4 kerstkleurtjes en één met 2 kleurtjes; roze en wit.
Deze waren €0,69 per stuk.
Lekker voor op de warme dranken zoals een warme chocomelk of een wiener melange of een heerlijke caramel senseo, allen uiteraard voorzien van een heerlijke toef slagroom en klein scheutje caramelsaus! ;-) 

2 luchtverfrissers in de geuren Lavendel en Lotus, beide geuren ruiken heerlijk.
Ik kocht deze luchtverfrisser "Lavendel" op aanraden van Mariska van doormariska.nl die vertelde dat het rustgevend werkt wanneer je een klein beetje op je beddengoed sprayd! Een goedkoop alternatief voor de duurdere spray Deep Sleep Dreamy Pillow Mist van de Bodyshop?
Voor deze roomsprays betaalde ik €0,69 per stuk.

Ik kocht 3 verschillende maskers waar ik van één al een positief review had gelezen bij Sarah van shoppingsarah.nl 
Ik nam mee de purifying, anti age en de refreshing maskers.
Deze waren €1,49 per stuk.

En ik nam als laatste een paar lekkere fluffy zwarte handschoenen mee voor €0,99

Wil jij nog ergens iets meer van weten? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...