donderdag 11 december 2014

Blij met mijn 4 producten van de blogsale van Farah.


Farah van Beautybyfaar.nl plaatste pas geleden een blogsale op haar blog.
En iedereen die Farah volgd op Bloglovin of Instagram en tegenwoordig ook op YouTube die weet dat Farah van mooie producten houd.
Dus natuurlijk was ik nieuwsgierig wat zij te koop zou zetten.
Ik wilde er graag als één van de eerste bij zijn om niet "mis" te grijpen.
Dat lukte redelijk en Farah had 4 producten die ik graag van haar over wilde nemen.

Voor deze producten was ik op tijd en we spraken met elkaar af omdat we bij elkaar om de hoek werken in Amsterdam-Oost.
Na mijn werk fietste ik snel even langs om de spulletjes op te halen.

Wat een leuke spontane meid, iets wat ik al vermoedde ;-)
Het was leuk om elkaar in real life te ontmoeten.
Zo gek...alsof je elkaar al jaren kent, zo voelde het!

Wat nam ik van Farah over?

Mijn oog viel als eerste op deze Baked bronzer "Undress your skin" van MUA.
Deze wilde ik altijd al hebben maar kwam er nooit van, nu met de blogsale was het een mooie gelegenheid om deze aan mijn stash toe te voegen.


Deze heeft een mooie pigmentatie maar ik weet nog niet of deze geschikt is om mee te shapen, iets wat ik tegenwoordig graag doe maar daar meestal een vrij matte bronzer voor gebruik.
Moet ik dus nog uitproberen.
Hoe gebruiken jullie een bronzer met een shimmer erin?


Toen zag ik deze mooie baked blush van de Etos, die ik ook wel graag wilde uit proberen.


En kijk wat een mooie pigmentatie. I love a little shimmer ;-)
Deze brengt een heel mooi subtiel kleurtje op mijn wangen aan.
Daarom zal ik deze echt wel vaker gaan gebruiken!

En dan last but not least... 2 "Blush Up" blushes van Essence (ombré blushes) in beide varianten.


De kleur "10 heatwave" is een oranje/roze blush.

De pigmentatie is super en kan je gescheiden van elkaar gebruiken maar het mooiste effect geeft het bij mij wanneer de kleuren gemengd zijn, echt schitterend.

In eerste instantie zou ik denken dat deze te heftig zou zijn maar het tegendeel is waar!
Hij brengt mooi aan en is totaal niet "heftig" op de wangen! Één van mijn favorieten van nu!


De kleur "20 Pinky flow" is een licht roze/roze blush.

Ook hier is de pigmentatie goed van.
Moet eerlijk zeggen dat ik deze nog geen kans heb gegeven om een favoriet te laten worden.
Z'n broertje/zusje was hem voor ;-)
Maar zal vast ook erg mooi staan!
Je kan je dus wel voorstellen dat ik blij ben met mijn spulletjes uit de blogsale van Farah.
Thanks moppie voor de fijne producten die ik voor een prikkie van je mocht overnemen.

Volg jij Farah al? Je vind haar blog hier: beautybyfaar

Kopen jullie wel eens iets uit een blogsale?





linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...