woensdag 10 december 2014

Baking & Cooking Tag.




Een paar dagen terug werd ik getagd door Petra van heelgewoondagelijks.nl om de Baking & Cooking tag in te vullen. 
Heel erg leuk en weer eens iets anders! Ben ik een keukenprinses? Je komt er nu achter...

Laten we beginnen met de regels van deze tag:
1) Noem de persoon die jou heeft getagd in je artikel.
2) Plaats de tag foto in je artikel.
3) Tag nog 5 andere bloggers.
4) Kopieer de vragen en vul deze in.


1) Kook je vaak?

Ja, het zal wel moeten! Ik probeer toch echt minstens 4x in de week te koken.
2) Wat is je favoriete gerecht om te maken?

Dat is dan toch echt Bami of Nasi. Lekker en lekker snel gemaakt! ;-)

Alhoewel ik Chili con carne ook erg lekker kan maken, echt waar! ;-)



3) Wat vind je het lekkerste om te eten? (Aziatisch, Frans, Grieks, Turks, Marokkaans, Surinaams, etc.)

Dan ga ik toch echt voor Surinaams! Heerlijke Roti kipfilet of broodjes kerrie kip....zooooo lekker!

4) Kijk je wel eens kook- en bakprogramma’s?

Ja soms, het ziet er altijd zo lekker en simpel uit. Lukt mij toch nooit.

5) Bak  je wel eens?

Ja, ik moet zeggen vroeger meer dan nu de laatste tijd! 
En dan moet je denken aan een simpele cake ofzo hoor! ;-)

6) Wat voor gerecht omschrijft jouw persoonlijkheid het beste?

Uhm...deze vraag is lastig...ik denk dat Nasi dan het beste gerecht zou zijn. 
Simpel, what you see is what you get, pittig op zn tijd ;-) 

7) Pittig eten of mild?

Jaaa ik hou van pittig! De rest van het gezin iets minder dus moet vaak opletten dat ik het niet te pittig maak! 

8) Kook je veel met vlees/vis of ook vaak vegetarisch?

Toch wel vlees en best wel veel kip. Maar ook een karbonaatje of varkensfiletlapje of een lekkere gehaktbal komen geregeld voorbij. Ik moet eens iets vaker iets met vis doen.

9) Waar haal jij je inspiratie vandaan voor het bakken en koken?

"Inspiratie" is een groot woord. Ik doe meestal maar wat. Net waar ik op dat moment zin in heb.

10) Kook/bak je precies volgens recept of op gevoel? Of beiden?

Soms volgens recept maar dan nog geef ik er alsnog soms mijn eigen draai aan hoor!

11) Wat vind je leuker? Koken of bakken?

Leuker vind ik bakken maar dat doe ik eigenlijk te weinig!
Koken vind ik echt niet leuk, het is omdat het moet!!!! Absoluut geen hobby van me! (Jammer genoeg)

12) Wat is je grootste blunder op kook- en bakgebied?

Nou...dat is toch echt draadjesvlees geweest! Waar ik echt al mijn liefde in had gestopt maar wat alsnog schoenzolen waren geworden!!! Ik heb het daarna ook nooit meer gemaakt!
Een goed en vooral SIMPEL recept hiervoor is dan ook van harte welkom! ;-) 


Hierbij tag ik:

Sarah (shoppingsarah.nl)
Farah (beautybyfaar.nl)
Priscilla (belleviefashion.nl)
Olivia (lifemustbefabulous.nl)
Wendy (misspinkynails.nl)


En heb ik jou nu niet getagd....maakt niks uit want ook jij mag deze Tag natuurlijk gebruiken en invullen! ;-) 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...