zaterdag 27 december 2014

Saffron 48 nude eye shadow palette



Dat ik graag bij de Big Bazar kom dat weet iedereen nu wel!
Het "nieuwe" huismerk 'Perfect Touch' is zeker een favoriet budget merk van mij inmiddels!

Maar de Big Bazar heeft meer leuke merken in de schappen liggen!
Zo ook producten van het merk Saffron, waar ik voorheen nog niet bekend mee was!

Totdat ik een poosje geleden 2 hele leuke (en achteraf perfect gepigmenteerde) oogschaduw paletjes zag liggen voor weinig geld.
Review kan je hier vinden.

Laatst viel mijn oog op een ander mooi palette van dit merk.

Namelijk dit mooie 48 nude kleuren palette.
Zonder te twijfelen lag het al in mijn mandje.

Zou het dit keer weer zo'n geweldig mooi palette zijn?!

Het palette zit in ieder geval mooi verpakt in een mooie doos.
Wanneer je het palette eruit haalt dan zit het netjes in de folie gewikkeld.


Bij het openmaken van het palette komen er 48 mooie nude tinten tevoorschijn waar mijn hartje sneller van ging kloppen.
Op het bescherm plastic staan geen namen maar nummers, prima toch?!


Wauw...wat ziet het er mooi uit!
Een mooie grote spiegel bedekt de deksel.

Tijd om te swatchen...

Het palette bevat 6 rijen met ieder 8 kleuren.
De bovenste 3 rijen zijn matte kleuren.
De onderste 3 rijen bevatten shimmery kleuren, i love it!

1e rij


Dit zijn lichte matte kleuren. Wel te zien maar toch...

2e rij


Wederom matte kleuren en wel te zien maar toch..

3e rij


Ook weer matte kleuren maar deze zijn naar mijn idee al wat beter gepigmenteerd.

4e rij


Hier beginnen de shimmer nude kleurtjes...deze vind ik best wel redelijk gepigmenteerd.

5e rij


Hele mooie kleurtjes waar ik zeker wel wat mee kan. I love the shimmer!

6e rij


Ook heel mooi gepigmenteerde shimmer kleurtjes.

Over het algemeen vind ik het een leuk palette met kleurtjes waar ik wel iets mee kan.
De matte kleuren zijn wel erg poederig, hier even mee oppassen dus.

Kwaliteit/ prijsverhouding vind ik oké!

Voor dit 48 kleuren palette betaalde ik €4,99.
Wat ik niet teveel vind voor dit palette.

Maar eerlijk is eerlijk...ik was over de 2 andere paletjes van Saffron meer enthousiast! 

Dit Saffron 48 nude eye shadow palette is dus te koop bij de Big Bazar.




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...