dinsdag 9 december 2014

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter & Catrice Viennart "Nude Nouveau" lipstick.

Makeup Revolution...wie kent dit merk nog niet?
Ik denk dat dit zomaar het hardst groeiende budget make-up merk is van de laatste periode.
Het is voor zover ik weet nog niet in winkels te koop maar vooralsnog alleen online te koop.
Voorheen kon je het vanuit Engeland bestellen maar sinds een tijdje is dit geweldige make-up merk ook in Nederland te bestellen en wel bij makeupmusthaves.nl

Zelf heb ik hier al eens het "Go Palette" besteld zoals je hier kunt zien en ben ik hier nog steeds super tevreden mee!
Dit keer kon ik het niet laten om deze schitterende highlighter te bestellen.
Ik moest deze gewoonweg hebben en 2 dagen later had ik hem in huis! ;-) 

Het is de Vivid Baked Highlighter van Makeup Revolution.
Zelf heb ik gekozen voor de "golden lights" kleur. Er zijn drie verschillende kleuren highlighters uit deze lijn.
Er is nog een "Peach lights" en een "Pink lights" variant.
Deze highlighter heeft een inhoud van maar liefst 7,5 gram wat echt megaveel is als je bedenkt dat het in gebruik een vrij zuinig product is! De verpakking is mooi stevig en oogt best luxe!

Tja..wat kan ik er nog meer over zeggen...de pigmentatie is geweldig en op je gezicht is dit echt een plaatje zoals je hier kunt zien op de foto. 
Ik ben werkelijk waar zoooo blij met dit product. Voor mij echt geen andere highlighter meer! 
De glow die deze highlighter op je jukbeenderen tovert is amazing. Zonder er als een discobol bij te lopen!
Echt heel subtiel maar toch aanwezig...zo moeilijk om dit op de perfecte manier te omschrijven!
Wanneer er zonnige dagen zijn komt deze highlighter het mooist uit, vind ikzelf.
En dan de prijs van dit product....€3,79 wat heeeeeel erg budget is als je bedenkt dat er 7,5 gram in zit!
Wat ik al zei..ik heb hem hier besteld bij makeupmusthaves.nl waar de verzendkosten ook laag zijn met €2,95 en de levertijd van 2/3 dagen heerlijk snel is. Wat belangrijk is voor ongeduldige personen zoals ikzelf! ;-) 


Lipsticks ben ik weer leren dragen voor een poosje geleden.
Mijn lipstick stash bestaat voornamelijk uit Max & More lipsticks die mij erg goed bevallen en super betaalbaar zijn met 2 stuks voor €0,89.
Zo heb ik inmiddels ook een aantal lipsticks van Perfect Touch, het budget huismerk van de Big Bazar waar een lipstick €0,99 kost en die heerlijk romig zijn! Echte aanrader! 
Maar lipsticks van Catrice die had ik eigenlijk nog niet omdat ik het in verhouding met al mijn andere lipsticks toch te prijzig vind.
Maar ik was laatst bij de Kruidvat waar ik de Viennart lijn zag en waar ik dan toch meteen verliefd werd op deze lipstick.
Ik heb er nog even een rondje mee door de winkel gelopen om er nog even goed over na te denken...maar eindigde dan toch bij de kassa met deze schitterende lipstick.

Deze lijn heeft 3 shimmering kleuren waarvan ik de C01 "Nude Nouveau" meenam.
Zelf ben ik gek op lipsticks met een glitterglans erdoorheen en was daarom ook redelijk meteen verliefd op deze lipstick.
Dat ik voor nude koos dat is omdat ik nog steeds op zoek was naar een mooie nude lipstick.
Donkere kleuren heb ik toch wel genoeg en ik merk dat ik toch vaker naar wat rustigere tinten grijp.
De lipstick heeft een luxe uitstraling en is in gebruik heel fijn.
Hij smeert heerlijk romig en blijft mooi zitten. Wel moet ik deze best vaak "bijwerken", wat ik overigens niet erg vind hoor! 
Op je lippen zijn de glansdeeltjes van deze shimmer lipstick goed te zien!
Deze lipstick komt uit een LE lijn en kost €3,99, wat voor sommige lipstick liefhebsters heeel erg budget is maar voor mij dus best aan de prijzige kant in verhouding met wat ik "normaal" aanschaf aan lipsticks! 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...