vrijdag 5 december 2014

Embrace....charming moment. (Budgettip)

Dat ik graag bij de Big Bazar kom dat weten de meeste van jullie nu denk ik wel.

Vandaag dan ook weer een reden waarom ik er zo graag kom!

Victoria's secret bodymists...wie kent ze niet?  ;-)
Vooral na de geweldige actie's van o.a de Etos is denk ik heel vrouwelijk Nederland hier wel mee bekend geraakt?!

Wel nu...daar springt de Big Bazar dan nu even mooi op in om deze "dupe" in haar schappen te zetten!
Ik maak meestal op vrijdagmiddag even een rondje in de Big Bazar en mijn oog viel eindelijk op deze mooie fles van Embrace.
Ik wist al wel dat ze het hadden maar ik vergat steeds te kijken hiervoor. (Waarschijnlijk altijd afgeleid door de make-up afdeling ;-) )
In eerste instantie zag ik 2 flessen staan, de douchegel en de bodymist.
Na even gevraagd te hebben vond ik dan ook de bodylotion hiervan.
(2 dagen later stond de hele serie bij elkaar...toch iets met mijn tip gedaan? ;-) )

Dit is de hele serie; douchegel, bodylotion en bodymist.

De douchegel is heerlijk in gebruik en schuimt lekker icm een douchepuff.
De geur is heerlijk.

De bodylotion is precies wat ik van een bodylotion verwacht, niet te dun en niet te dik en trekt redelijk vlot in. Alhoewel ik hier nooit last van heb hoor! Een bodylotion is nou eenmaal wat dunner en vloeibaarder dan een bodybutter.
Ook de geur hiervan is heerlijk, vooral na gebruik van de douchegel!

En dan de bodymist....de dupe van Victoria's secret? 
Qua uiterlijk een beetje! Embrace heeft een poging gedaan in ieder geval.

                   
Deze geur is....HEERLIJK!!!! Ik word hier echt vrolijk van! 
Hij heeft wel wat weg van Love Spell maar is geen exacte dupe wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind want Love Spell heb ik al dus...
Ik ben slecht in het omschrijven van geuren dus dat ga ik ook niet eens proberen!
Het enige wat ik kan zeggen is dat deze geur zo heerlijk fris ruikt en dat je deze ECHT even moet gaan ruiken wanneer je weer bij de Big Bazar komt.

En zal ik dan maar vertellen wat deze heerlijke set in totaal heeft gekost????

SCHRIK NIET... €4,50 voor deze 3 heerlijke producten!
Ze zijn €1,50 per stuk...ECHT WAAR!!!

Nou dáár kan je het echt niet voor laten staan! 
Misschien leuk cadeau idee voor met de feestdagen? 

Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Ps op het ogenblik heeft de Wibra ook de bodyscrub van deze lijn in de aanbieding voor €1,29 als ik mij niet vergis! Dan heb je de hele set compleet! 

Een hele fijne dag vandaag en voor de mensen die het nog uitgebreid vieren...een heel fijn Sinterklaasfeest gewenst.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...