woensdag 23 september 2015

Wet n Wild Mega Glo Illuminating powder "Catwalk Pink"


Een paar weekjes geleden had ik de winactie bij @MissGorgeous gewonnen op Instagram. De prijs was €25,- shoptegoed ;-)

 

Meteen ging ik naar de site van MissGorgeous en zocht daar een paar producten uit die al een poosje op mijn wishlist stonden.

 

Waaronder ook deze schitterende highlighter van Wet n Wild.

 

Het gaat hier om de Mega Glo Illuminating Powder in de kleur "Catwalk Pink"

 

De verpakking is simpel en oogt wat goedkoop maar goed dat is het natuurlijk ook!

 

Op de achterzijde de ingrediënten.

 

Het zijn 4 verschillende glans kleuren.

 

De pigmentatie vind ik meer dan oké.

 

Op de verpakking staat dat je de losse kleuren ook als oogschaduw zou kunnen gebruiken!

Daar gebruik ik het niet voor. Ik gebruik deze Mega Glo puur als highlighter en daarvoor is hij perfect!

De 4 glans tinten gebruik ik gemengd als highlighter.

 

Op de foto's kun je de highlighter goed zien zitten.

Hij geeft een schitterende glans maar niet té.

 

Ik heb er met deze Mega Glo Illuminating Powder "Catwalk Pink" een nieuwe favoriet bij.

 

Deze Wet n Wild Mega Glo is er in twee varianten "catwalk Pink" en de donkere "Starlight Bronze".

En zijn hier bij MissGorgeous te bestellen.

Op het ogenblik loopt er een korting van 17% op deze producten en betaal je ipv €5,95 nu nog maar €4,95 (excl. verzendkosten)

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...