maandag 7 september 2015

NOTW #5 Lacquester l Perfect Touch l Nail vinyl

Alweer de 5e Nails Of The Week:

Als eerste weer een foto van van mijn vorige NOTW die er weer 6 dagen heeft weten op te zitten.

Niet verkeerd toch na 6 dagen? (En ja door de stress velletjes gebeten en getrokken...)

 

Na het schoonmaken en verzorgen van mijn nagels (hier deze routine te lezen) mocht ik weer bedenken wat ik dit keer ging maken en welke kleuren ik hierbij ging gebruiken.

 

Ik koos voor het lakje Katy Did Pink van Lacquester, deze had ik nog niet gebruikt en was hier toch nieuwsgierig naar.

En voor op de accentnagels (ringvingers) koos ik het nieuwe lakje Walk on water nr 33 van Perfect Touch.

Maar om mijn accentnagel wat speelser te maken pakte ik mijn nail vinyls erbij en koos voor het hartjes patroon.

 

Als eerste bracht ik zoals altijd een laagje Duri Rejuvacote aan en vervolgens een laagje gel base coat van Catrice. Daarna lakte ik mijn ringvingers met deze schitterende baby blauwe lak van Perfect Touch waar een mooie shimmer in zit. 2 laagjes is voldoende.

 

Daarna lakte ik de rest van mijn nagels met het Lacquester lakje, ook hier was 2 laagjes voldoende.

 

Als afsluiter bracht ik een lekkere laag gel topcoat van Catrice aan.

Liquid latex in een leeg nagellakflesje van Sally Hanssen.

 

Wanneer dit goed droog is breng ik eerst wat liquid latex aan rondom mijn nagels en pakte ik mijn nail vinyl en bracht dit op mijn ringvingers aan.

Met een sponsje stempelde ik de lak erop.

Vervolgens trok ik de nail vinyl met een pincet van mijn nagels en trok de liquid latex van mijn vinger en bracht er wederom weer een lekkere laag gel topcoat over aan.

 

En dan is dit weer het resultaat.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...