maandag 21 september 2015

NOTW #7

In mijn vorige NOTW #6 had ik gezegd dat ik mijn nagels niet meer zou laten zien na 6 dagen maar ik wil het jullie toch niet onthouden want het zit er na 6 dagen nog steeds perfect op!

Op wat uitgroei na ziet het er nog prima uit zoals jullie kunnen zien.

Inmiddels werk ik alweer 4 dagen per week en doe er alles mee. Typen, schoonmaken, afwassen noem maar op!

Door het gebruik van deze gel base en topcoat van Catrice (of Essence, persoonlijk gaat mijn voorkeur naar Catrice) blijft het er perfect opzitten!

Zal je vertellen dat ik zelfs nog moeite heb met het verwijderen van de nagellak na 6 dagen!!!

 

Maar goed...dat was even mijn tip voor als je langer dan 2 dagen plezier van je nagellak wilt hebben ;-)

Wat heb ik vandaag weer eens gebruikt na mijn wekelijks terugkerende nailtreatment routine...

 

Bij de action hadden ze laatst verschillende nieuwe lakjes in het assortiment van het eigen huismerk Max & More.


Namen staan gelukkig weer onderop de flesjes ;-)

Waaronder deze " Deep Purple", tijd om deze uit te proberen.

Op mijn ringvinger lak ik er nog een laagje " Fantasy Fire" van MaXfactor overheen voor een beetje effect.

Deep Purple dekt al mooi met één laagje maar zoals gebruikelijk lak ik twee laagje.

De lakjes van Max & More lakken altijd heel erg fijn. De kwastjes zijn dan ook een dikke prima! Echt niks mis mee!


Deep Purple is met 2 laagjes een donker paarse kleur. Met 1 laagje zie je beter dat het om paars gaat en niet om zwart.

Fantasy Fire is lastig te omschrijven, deze lak geeft gewoon een mooi effect ;-)

De Max & More lakjes zijn te koop bij de Action en kosten €0,49.

Het MaXfactor lakje Fantasy Fire heb ik al heel lang maar is volgens mij nog steeds te koop bij het Kruidvat.

 

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...