zaterdag 12 september 2015

Nars Ita Kabuki Brush (duplicate)

Op instagram hebben jullie misschien deze foto van de Nars contour brush al voorbij zien komen.
Vandaag vertel ik hier iets meer over, het is inmiddels mijn favorieten contour brush geworden.

Een poosje geleden alweer zag ik op Instagram deze contour brush voorbij komen en ben op zoek gegaan.
Ik kwam uit bij AliExpress waar de duplicate van deze Nars Ita Kabuki brush te koop was.
En wie bekend is met AliExpress is weet dat hier vaak duplicates van high-end merken worden aangeboden.
Je moet er wel even goed naar zoeken maar uiteindelijk vind je het wel.
Zo ook met deze brush. Hij belandde in mijn winkelmandje en een week later lag hij op mijn deurmat.
De brush is een vrij platte brush waarvan de haren heerlijk zacht zijn maar niet te zacht.
Het is de perfecte contour brush omdat deze brush juist zo plat is. Je brengt hiermee perfect je bronzer op de juiste plaats aan. Precies daar waar je het wilt hebben. Je kunt er makkelijk een harde korte lijn mee anbrengen om deze vervolgens met deze kwast uit te blenden waardoor je een schitterende schaduw effect krijgt. Het uitblenden gaat ook heel fijn met deze kwast.
Op de foto kun je zien hoe de mooi de bronzer is aangebracht, precies daar waar ik het wil hebben. Ik gebruik hiervoor de bronzer uit het W7 Hollywood Bronze & Glow kitje.
Daarna breng ik mijn blush (hier heb ik Essence Cinderella blush gebruikt) aan en highlighter. En de highlighter die ik hier gebruikt heb is van Wet n Wild Megaglo. Ik gebruik de 4 kleuren gemixt. Absoluut mijn nieuwe favorieten highlighter!
Fullface foto waar de bronzer precies zit waar ik hem wil hebben!

Dat ik uiteindelijk gekozen heb voor deze dupe van de Nars Ita Kabuki brush komt mede door dit review/vergelijks filmpje van Amy Lozy op YouTube. Zij vertelt hierin dat wanneer je de real Nars Ita Kabuki brush niet hebt om mee te vergelijken deze duplicate ook perfect is. Het verschil is minimaal, alleen het prijsverschil is groot.

Voor de real Nars Ita Kabuki brush betaal je hier op de Nars.eu site €55,- (Geen verzendkosten)

Ik heb hier voor deze duplicate Nars Ita Kabuki brush €2,65 betaald! (Geen verzendkosten)

Het is sindsdien mijn favoriete contour brush en gebruik hem dan ook dagelijks!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...