vrijdag 18 september 2015

Montagne Jeunesse 2 in1; haarmasker & serum.

Alweer een poosje geleden nam ik bij de Action dit haarmasker/ serum mee.

Afgelopen zondag heb ik deze dan eindelijk gebruikt.

 

De verpakkingen van Montage Jeunesse zijn altijd vrolijk.

Op de voorkant zie je om wat voor masker het gaat.

 

En op de achterzijde zie je de gebruiksaanwijzing en de ingrediënten.

 

De verpakking bestaat uit twee delen, een haarmasker en een serum voor in het haar.

 

Voorzichtig heb ik de twee delen van elkaar los geknipt.

Dit omdat het masker een "warm" masker moet zijn.

 

Ik heb dan ook dit deel in een pannetje met heet water gedaan en meegenomen naar de badkamer.

 

Zoals op de verpakking staat beschreven heb ik mijn haar gewassen en uitgespoeld om vervolgens het warme masker in te masseren.

Wat mij meteen opviel was dat dit masker echt niet lekker ruikt.

Het is waterig en brengt niet makkelijk aan maar toch door gegaan in de hoop dat het serum dit alles goed zou maken.

Mijn haren uitgespoeld en handdoek droog gemaakt om vervolgens het serum aan te brengen.

Dit ging iets makkelijker dan bij het masker maar ook het serum vond ik niet lekker ruiken.

Waar het naar ruikt kan ik niet eens beschrijven maar ik had gehoopt dat het naar kersen zou ruiken maar alles behalve dat!

 

Mijn haar geborsteld maar ik had eigenlijk meteen de neiging om weer onder de douche te springen om mijn haar opnieuw te wassen.

Maar toch mijn haar laten drogen en nee wat een smerig spul zeg!

Mijn haar leek wel vet en heel stug! Ik ben blij dat ik er hier maar één van had meegenomen!

 

Nee ik hou het wel gewoon bij mijn kokosvet haarmasker wat ik zo nu en dan nog wel eens doe!

 

Gelukkig kostte dit haarmasker/serum niet al te veel, als ik mij niet vergis €1,- zal niet veel meer zijn geweest, bij de Action.

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...