maandag 14 september 2015

NOTW #6 Perfect Touch "Toffee Tickle 05" l L.A Colors "Rainbow Glitter"

Het was de bedoeling om weer een foto van mijn laatste NOTW na 6 dagen te laten zien maar er ging iets mis met mijn fototoestel waardoor mijn foto's spontaan verdwenen waren.

Wel kan ik je vertellen dat mijn nagels er nog net zo mooi uitzagen als de eerste dag! Op uitgroei na dan.

Essence gel base en topcoat, rechts op de foto!
Catrice gel base en topcoat, mijn favoriet!

Jullie geloven me inmiddels misschien wel als ik zeg dat dmv de gel base en topcoat van Essence of Catrice (mijn voorkeur) je nagellak echt 6 dagen GOED blijft zitten zonder te chippen! Bij mij in ieder geval wel! ;-)

Zo plaats ik dan ook geen foto's meer van mijn nagellak na 6 dagen in mijn NOTW artikelen.

 

Na mijn nagelverzorgingsritueel en het aanbrengen van een gel basecoat was het weer tijd voor een nieuw lakje.

Ik koos voor het Perfect Touch lakje "Toffee Tickle 05" een mooi licht nude kleurtje en om het wat speelser te maken pakte ik ook het nieuwe lakje van L.A Colors "Rainbow Glitter" die ik van mijn lieve vriendin Sonja gekregen heb!

één laagje!!!
twee laagjes.

 

Als eerste lakte ik 2 laagjes Toffee Tickle 05.

Wat een mooi nude kleurtje zeg...

 

Vervolgens bracht ik op mijn ringvingers de Rainbow Glitter van L.A Colors over de Toffee Tickle van Perfect Touch aan.

 

Zoals gebruikelijk als laatste een lekkere laag gel topcoat en mijn nagels kunnen er weer 6 dagen tegenaan.

Rainbow Glitter van L.A. Colors.

 

P.s sorry voor mijn afgekloven nagelriemen!! Het was de afgelopen week zeer ernstig wat betreft mijn nagelriemen. Door de afgelopen stress periode ben ik flink tekeer gegaan op mijn nagelriemen. Met wat extra verzorging moet dit deze week weer goed komen ;-)

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...