maandag 20 april 2015

Langdurige nailtreatment met Trind en Duri Rejuvacote.


Voor een flink poosje geleden had ik schitterende mooie lange nagels. (Vind ik zelf. ;-) )
 
Op deze foto's waren mijn nagels op zijn langst! ❤️

Om ze zo mooi lang te houden besloot ik toendertijd mijn nagels te verstevigen door er elke keer een laagje blanke gellak (sensationail) overheen aan te brengen. 
Hierdoor bleven mijn nagels sterk waardoor ze niet gingen scheuren of breken. Dit heb ik echt een flinke poos vol kunnen houden zoals je kunt zien op bovenstaande foto's ;-) 

Totdat....ach, je raad het waarschijnlijk al...het onvermijdelijke gebeurde.
Mijn nagel klapte dubbel en ik kan je vertellen...DAT DOET PIJN!!!!

Mijn nagel is zelfs eens helemaal tot op het nagelbed ingescheurd....AUW.
Met de theezakjes methode weer hersteld ;-) 

Ik besloot om ALLE lagen gellak eraf te halen wat nog niet zo makkelijk was.
Noodgedwongen moest ik de laatste laagjes van mijn nagels afvijlen, wat zeker geen pretje was.
Vervolgens heb ik al mijn nagels geknipt, ja geknipt ik weet het..het is slecht maar er moest echt een heel eind vanaf.
Daarna in model gevijld! 
Maar door mijn oppervlakte te moeten vijlen kreeg ik hele dunne nagels die zelfs erg gevoelig waren. Jeetje, ik heb nog nooit zo gebaald. 

Op deze foto is goed te zien wat ik bedoel met dat ik de oppervlakte van mijn nagels moest vijlen. 
Je ziet hier goed de overgang van gezonde nagel naar dungevijlde nagel.

Zoals je kunt voorstellen had ik nog een lange weg te gaan.
 
Hier mijn nagels half uitgegroeid. Als je goed kijkt ziet je op het midden van mijn nagel de overgang op de rechter foto. Op de linker foto is het wel duidelijk te zien!

Maar doordat mijn nagels zo dun uitgroeide ben ik op zoek gegaan om daar verandering in te brengen.
Na dagen google te hebben geraadpleegd besloot ik om een setje van Trind te bestellen met drie verzorgende producten erin.
Het Perfect Cuticle & Nail setje.

Dit setje bevat een Cuticle balsem (nagelriemen) een nail balsem en een nailrepair.
Om de kuur te doen besloot ik er ook echt voor te gaan en heb dit setje dagelijks opnieuw aangebracht voor twee weken lang. Hierbij gebruikte ik geen kleur lak.
Echt alleen even de verzorgende lakjes.
Mijn nagels bijna uitgegroeid aan het begin van de kuur met Trind. 
(Goed te zien bij mijn ringvinger!)

Van dit setje moet ik zeggen dat ik de cuticle balsem erg lekker vind, dit helpt echt je nagelriemen weer mooi te krijgen.
Ook de nailbalsem vind ik een top product. Dit zorgt ervoor dat je nagels niet uitdrogen. Echt heel fijn. Deze twee producten gebruik ik overigens nu standaard bij mijn nagellak routine ondanks dat ik niet meer bezig ben met een kuur! 

 
Maar na twee weken waren mijn nagels wel opgeknapt maar nog steeds hadden ze niet de sterkte die ik graag zou willen.
Ik kreeg van verschillende dames de tip om eens Duri Rejuvacote te gaan proberen, dit zou wonderen verrichten.
Natuurlijk ben ik weer wat gaan googlen en kwam over dit product alleen maar positieve artikelen tegen. Nou, dan moet het toch wel iets zijn.
Zodoende besloot ik dit dan maar te gaan bestellen op Ebay aangezien het niet in Nederland te koop is. 

 
"From dying nails to nails to die for"

Ik kreeg het al vrij snel in huis en ben het meteen gaan gebruiken als kuur.
Dat wil zeggen, ik heb de aanbevelingen opgevolgd die op de verpakking staan.
Nagels schoonmaken, Duri Rejuvacote aanbrengen en daarna voor 6 dagen lang dagelijks nog een laagje over het vorige laagje aanbrengen. Na een week heb je dus zeven laagjes.
Na een week verwijderen en opnieuw beginnen.
Dit waren mijn nagels na de Trind kuur en voordat ik begon met Duri Rejuvacote.

Dit zijn mijn nagels na 2 weken Duri dagelijks te hebben gebruikt.

En hier zie je mijn nagels na vier weken de Duri kuur te hebben gedaan. Net uit het oliebadje ;-) 
Je kan bij de kuur een kleurlak gebruiken maar ik heb ervoor gekozen om dat niet te doen.
Echt puur en alleen de verzorgende producten op mijn nagels.

Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi wit geweest als nu.
En dames....de verhalen over dit wonder product die kloppen!!!!
Mijn nagels groeien snel en zijn bikkelhard, echt waar! Ik ben totaal niet bang dat ze "zomaar" scheuren of breken. Ook heb ik geen last meer dat mijn nagels "bladeren".
Ze zien er enorm gezond uit en vind het zelfs zonde om er een kleurtje overheen te lakken.
Dat ik dat nou nog eens zou zeggen..... ;-) 

Mocht je nog op zoek zijn naar een wondermiddel voor je nagels dan zou ik zeker de Duri Rejuvacote bestellen als ik jou was.

Ik gebruik het nu als standaard base en topcoat! En zal ik dit ook blijven doen.
Het zorgt er namelijk voor dat je nagels supersnel groeien en ijzersterk worden/blijven.
En niet geheel onbelangrijk...het droogt SUPERSNEL maar dan ook echt supersnel op. Pluspunt.


Buiten de twee kuren van Trind en Duri heb ik ook echt dagelijks mijn nagelriemen verzorgd dmv een nagelriembalsem/olie (Trind of Etos) te gebruiken en geregeld een olie/hand en nagel crème badje (zie bovenstaande foto) te gebruiken. Heerlijk is dat, echt een aanrader! Een heerlijk me-time momentje ;-) 

We zijn nu 2 maanden verder nadat ik begonnen was met mijn intensieve nailtreatment met Trind en Duri Rejuvacote en moet zeggen dat ik blij ben dat mijn nagels er weer gezond en mooi uitzien.
 
Het begin van mijn lange nagels is er weer. Het is het allemaal meer dan waard geweest. 
En ga absoluut door met deze top producten.
En voorlopig geen (sensationail) gellakjes meer!!!!

Het Trind verzorgingssetje is bij Bol.com het goedkoopst en hier te bestellen voor €23,- 
Deze zal er zeker nog eens komen al is het alleen al voor de cuticle balsem en de nailbalsem die zijn nu namelijk na vrij intensief gebruik bijna op.

En de Duri Rejuvacote is alleen hier  op Ebay online te bestellen en word goedkoper hoemeer je er besteld. Ik was voor 2 flesjes van dit wonder product ongeveer €16,- kwijt omdat er nog verzendkosten bij kwamen. (snelle levering van ongeveer 2 weekjes) En echt..HET IS HET MEER DAN WAARD!!!!! Hier komt vast nog een bestelling van aangezien mijn eerste flesje bijna leeg is. 

Hoe ziet jou nailtreatment eruit?
Heb jij nog tips? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...