maandag 6 april 2015

Essence Quick & Easy sponge nail caring oil


Toen de persberichten hierover begonnen te schrijven was ik al meteen benieuwd naar dit product!

Essence Quick & Easy sponge nail caring oil....

Het heeft net als de potjes met nailpolish remover een spons binnenin waar je een vinger in kunt ronddraaien.
Alleen haalt het dit keer geen nagellak weg maar het verzorgd je nagels en nagelriemen.

Dit is wat Essence erover zegt:

"nagelverzorging in een oogwenk! de quick & easy sponge nail caring oil verwent de nagels en nagelriemen met amandelolie en arganolie zonder een oliefilmpje achter te laten. stop simpelweg je vingers na elkaar in de opening van de spons, draai en klaar! perfect verzorgde nagels in no-time!"



Dit zijn de ingrediënten:
"CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, ALCOHOL DENAT., CETEARYL ISONONANOATE, ISOPROPYL PALMITATE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, LIMONENE, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE."
Zoals jullie misschien wel zien zitten er verschillende verzorgende olie's in zoals almond oil, argan oil, sunflower oil. En er zullen vast nog meer fijne ingrediënten in zitten en misschien ook wel wat minder fijne! Ik hou me eigenlijk eerlijk gezegd nooit zo met de ingrediënten bezig. 


Als je je vingers in het potje hebt gedraaid zijn ze heerlijk vettig! Eerlijk gezegd draai ik niet eens met mn vingers. Er alleen al in en uit in genoeg om genoeg olie op je nagels/nagelriemen te krijgen.
Ik masseer het daarna lekker in en binnen no-time kan je alweer verder zonder vette vingers op je Ipad b.v achter te laten. 
En dan de geur die dit product op je handen/vingers achterlaat! Heerlijk, echt waar.
Ik denk dat je duidelijk de Amandel olie ruikt.


Conclusie: voordat ik even op dit product moest wachten tot het in de (grote) schappen van Essence lag, ben ik blij dat ik deze dan eindelijk heb kunnen uitproberen.

Het verzorgt je nagels/nagelriemen perfect en de geur is heerlijk.
En omdat ik nu al een paar weken intensief bezig ben mijn nagels te verzorgen met onder andere een Trind kuur en een kuur van Duri rejuvacote is dit een fijne aanvulling hierop! 

Dit product is te vinden in de grotere schappen van Essence en kost €2,99 wat ik persoonlijk een prima prijs vind! 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...