vrijdag 24 april 2015

Me Now Generation ll Longlasting Lipgloss nr's 10, 16, 25 en 27.


Longlasting lipglossjes willen we allemaal tegenwoordig.
Een lipgloss waar je de eerste paar uur geen omkijken naar hebt.
Ze bestaan...echt waar maar vaak zijn ze dan toch best wel prijzig.
En tja ik zou Mandy niet zijn als ik het goedkoper zou kunnen ontdekken.
Zo kwam ik op Ebay deze longlasting lipglossjes tegen en besloot ze te proberen.

Ze zijn van het merk Me Now Generation ll en zal ongetwijfeld een japans product zijn.
Maar dat boeit niet als het maar doet wat het beloofd namelijk longlasting, dus lang houdbaar op de lippen.

Ik koos voor de volgende kleuren die geen namen hebben maar nummers.
De nummers 10, 16, 25 en 27 spraken mij wel aan.
Je kunt overigens uit 36 kleuren kiezen.

Qua verpakking ogen ze misschien wat goedkoop maar dat kan wel kloppen want dat zijn ze ook! ;-)
Ze hebben zoals de meeste lipglossjes een sponsapplicator waar naar mijn mening niet veel mis aan kan gaan.

Het aanbrengen moet je met grote precisie doen want als de kleur er eenmaal op zit...tja dan zit het er ook echt op! Zo vast als een huis. Dus echt opletten met de donkere/felle kleuren!!!

Op Instagram (mandybosnailsshopdiy) had ik al een kort filmpje geplaatst waar je kon zien hoe moeilijk deze lipglossjes te verwijderen zijn zelfs met een reinigingsdoekje. 

Deze lipglossjes drogen mat op waar ikzelf wel aan moet wennen. 
Zelf ben ik toch meer van de glansjes ;-) 
Zo heb ik deze vier lipglossjes dan ook mat geswatched en met een blanke lipgloss eroverheen.

Hier komen ze: 
(Ps ik heb niet de meest fotogenieke mond en lippen maar wilde jullie toch een indruk geven)

Nr 10;

(Met lipgloss)

Dit is een soort van nude kleur, die ik erg mooi vind. De meest dagelijkse draagbare kleur van deze vier vind ik. 

Nr 16;


(Met lipgloss)

Dit is een oudroze kleur. Naast nr 10 ook een zeer goede dagelijks draagbare kleur.

Nr 25;

(Met lipgloss)

Dit is een hardroze kleur. Een erg mooie kleur die lekker opvalt! 

Nr 27;

(Met lipgloss)

Dit is een schitterende felle koraalachtige kleur die naar oranje neigt, ik vind hem zelf erg mooi.
Een echte "out of my comfort zone" kleur.


De lipglossjes drogen wat uitdrogend op en slijten niet al te mooi. Nu werk ik mijn lipstick normaal gesproken ook om de 2 uurtjes even bij dus dat doe ik met deze lipglossjes ook alhoewel deze echt wel wat langer blijven zitten. Maar toch...ff checken kan geen kwaad!
Ook ben ik erachter gekomen dat ze fijner aanbrengen met een lipprimer eronder. 
(NYC lipprimer)

Ik gebruik daarvoor de lipprimer pencil van NYC. Dat voelt een stuk prettiger aan op je lippen.
Ook vind ik het fijner om deze glossjes met een blanke gloss eroverheen te dragen. Ik heb het niet zo op mat. 

Deze lipglossjes kan je hier op Ebay bestellen voor de prijs van €0,93 per stuk!!!!
Ik was dus nog geen €4,- kwijt voor deze vier. Er werden namelijk geen verzendkosten berekend. 
Ook had ik ze redelijk vlot in huis.

Wat vind jij mooier...mat of glans? 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...