vrijdag 10 april 2015

Nars Orgasm/Sleek Rose Gold Look a likes...



De echte Nars Orgasm daar kan ik jammer genoeg niet mee gaan vergelijken.
Maar de eerste echte dupe hiervan is Sleek Rose Gold en die heb ik wel en daar ga ik dan ook mee vergelijken.

Tussen mijn blushes zitten een paar budget dupes hiervan.
Vandaag ga ik ze met jullie delen.
Lijken ze erop of toch niet echt?
We gaan het zien...


Als eerste dus Sleek Rose Gold, de meest besproken dupe van Nars Orgasm.
Deze stond heel lang op mijn whislist en laatst was het eindelijk zover dat ik hem trots tot mijn stash kon voegen.

Het is een schitterende roze gouden kleur blush, werkelijk schitterend. Wat een glow heeft deze blush.

Sleek Rose Gold. 

€6,99, besteld bij makeupmusthaves.nl



Revolution Ultra Fair C01

De blush uit dit contourkitje komt toch naar mijn mening het dichtste bij Sleek Rose Gold.
Het contourkitje is te bestellen bij makeupmusthaves.nl en kost €4,49


W7 Duo Blusher 02

Deze komt absoluut op de 2e plaats! Na Makeup Revolution is dit een perfecte dupe van Sleek Rose Gold.
Dit duo setje is te koop bij de Op=Op Voordeelshop voor €2,75 per stuk en €5,- voor 2 stuks.


NYX blush "Pinched" 

word ook van gezegd dat dit een dupe van Sleek Rose Gold is.
Hier ben ik het niet mee eens. Deze blush is veel donkerder en heeft zeker niet die mooie gouden gloed waar Sleek Rose Gold zo om bekend staat!
Neemt niet weg dat het een mooie blush is! 
NYX blush Pinched is bij Douglas.nl te bestellen en kost €6,99


Max & More (Action) Peach.

Deze blush is het meest budget met zijn €0,99 en deze blush geeft ook een schitterende gouden gloed...wauw. Heel mooi maar ook niet echt een dupe van Sleek Rose Gold vind ik.
Deze blush is meer oranje vind ik maar heeft zeker een mooie gloed erin zitten en voor z'n €0,99 zeker de moeite waard om mee te nemen bij de Action. Wanneer hij eens niet uitverkocht is! ;-) 


Etos Blush.(301?)

Deze blush heb ik overgenomen bij een blogsale van Farah.
Dit is heel lang mijn dagelijkse favoriet geweest en omdat hier ook zo'n heerlijke gouden gloed in zit wilde ik hem er toch ook bijvoegen.
Ook al lijkt hij niet op de Sleek Rose Gold.wat hij heeft gekost weet ik niet maar het gaat hier om een huismerk blush en weet ook niet of hij nog te koop is!

Hier de blushes naast elkaar;

V.l.n.r Sleek Rose Gold, Makeup Revolution Ultra Fair, W7 Duo Blusher, NYX blush Pinched, Max & More Peach en als laatste Etos blush.

De eerste drie lijken goed op elkaar en ik vind dat we hier dan ook van dupes kunnen spreken.

De laatste drie zijn mooi maar zeker geen Sleek Rose Gold dupes.

1. Sleek Rose Gold €6,99
2. Makeup Revolution Ultra Fair €4,49
3. W7 Duo Blusher 02 €2,75
4. NYX Pinched blush €6,99
5. Max & More Peach €0,99
6. Etos blush €?






linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...