vrijdag 17 april 2015

W7 "in the city" en "in the mood"



Dat W7 goed bezig is met nieuwe producten aan ons voor te stellen dat is ons denk ik niet ontgaan.
Naast de schitterende paletten "in the buff" "in the nude" "in the night" en "in the buff; lightly toasted" wat allemaal mooie en goede kwaliteit dupes zijn van de Naked 1, 2 en 3 palettes van Urban Decay, (op het "in the night" palette na, dat is geen dupe maar wel een schitterend palette) komt W7 nu met twee lieve kleine oogschaduw paletjes namelijk de "in the mood" en "in the city" waarvan er één de "in the mood" palette een dupe blijkt te zijn van een Naked basic palette.

Ik ga deze jullie deze twee nieuwe palettes aan jullie laten zien! 

Op de achterzijde van beide paletjes de kleurtjes en ingrediënten. 

In the mood (rechts op de foto);


Beide palettes hebben wat we gewend zijn van W7 een blikken uiterlijk.
Er zit geen spiegeltje in, wat wel jammer is en ook zit er geen kwastje bij, iets wat ikzelf niet betreur want ik gebruik toch altijd mijn eigen kwasten.
Ze wegen niks en dit in the mood palette bevat 6 matte kleurtjes.
Van licht naar donker. 

Swatches:


De swatches vallen mij niet tegen te weten dat het hier om lichte matte kleuren gaat.

Dit palette zou een dupe zijn van het Naked Basic palette van UD. 
Het originele heb ik niet maar wel een duplicate ervan.


Zoals je kunt zien lijken ze verdacht veel op elkaar! 


Ooglook "in the mood"

In the city:


Dit palette (links op de foto) is voor zover ik weet geen dupe en ook dit palette heeft 6 matte kleurtjes.

Swatches:


Ook deze swaches zijn best goed voor lichte matte kleuren.


Ooglook "in the city"

Wat mij wel opvalt is dat de palettes vrij poederig zijn maar dat is vaak het geval met matte kleurtjes als ik het goed begrepen heb. 

 
Ik vind het twee leuke palettes maar weet niet of ik ze er vaak bij zal pakken aangezien ik toch meer van de shimmers ben. Deze matte kleurtjes maken mij wat flets als je begrijpt wat ik bedoel.
En toch ben ik er blij mee al is het alleen al om mijn W7 eyeshadow palettes collectie compleet te houden. Ik weet het....het is een tik...;-) 

Deze paletjes kun je bij missgorgeous.nl bestellen voor €5,99 per stuk.
Op dit moment krijg je 9% korting waardoor deze paletjes nog maar €5,45 kosten.

Nicky van missgorgeous.nl houd er een hele leuke site op na waar ze geregeld nieuwe producten aan toevoegd. De service is top en de levering snel.

Over Miss Gorgeous; 

"Miss Gorgeous (voorheen Beauty voordeel shop) bestaat sinds 06-09-2012


Miss Gorgeous (voorheen Beauty Voordeel Shop) is een online shop met scherp geprijsd cosmeticaproducten van diverse mooie merken. In onze assortiment vindt u bekende als de wat minder bekende merken. Als team zijn wij ook steeds, voor u, op zoek naar prachtige producten om onze assortiment mee uit te breiden.
 

De producten in ons assortiment zijn origineel en direct uit eigen voorraad leverbaar."


Ik zou zeggen neem absoluut eens een kijkje op de site.




*deze producten heb ik ter review mogen ontvangen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...