donderdag 22 januari 2015

Kerst: Rode pluimen...op naar de Rituals! 


Zoals elk jaar de laatste jaren krijgen mijn skatje en ik een "rode pluim" cadeaubon als kerstpakket, t.w.v €25,-
Ik mag die van mijn skatje ook uitgeven, lief toch?!


Ik besteedde er dit keer één aan twee heerlijke body creams.

Verleden jaar ben ik ook los gegaan bij de Rituals met de rode pluimen en kocht toen o.a de body cream "Touch of Happiness" met de geur van sweet orange & cedar wood. (zoals je hier terug kunt zien)
Deze body cream is zooooooo lekker helemaal i.c.m de Sunrise douche foam of de douche olie sweet orange and cedar.


Maar aangezien mijn oude pot "Touch of Happiness" body cream op was heb ik dan ook maar weer een nieuwe pot gehaald! 

Ik had nog een mazzel want in de Rituals waar ik was (oostpoort winkelcentrum in Amsterdam) werden de "oude" verpakkingen van deze body cream voor €10,50 verkocht wat natuurlijk €4,50 scheelt op de "nieuwe" verpakking!
En aangezien mij de verpakking niet uitmaakt maar wel de inhoud, die overigens exact hetzelfde was, nam ik een "oude" verpakking mee.

Zoals je kunt zien is het verschil minimaal, de "nieuwe" verpakking (links) heeft een gouden deksel en de "oude" verpakking (rechts) een zilveren. En de naam is anders, de nieuwe verpakking heeft de naam Touch of Heaven en de oude verpakking heeft de naam Touch of Happiness! Mij maakt het niet uit! ;-) Dus ik nam een "oude" verpakking mee! 


Ook nam ik een back-up van een body cream mee die ik nog niet zolang geleden gekocht had (ook met een rode pluim overigens).
Het is de body cream "Touch of Light" met de geur Patchouli & Cardamom van de nieuwe LE lijn "Diwali" waar ik hier over geschreven heb.
Deze lijn heeft de geur van Thierry Mugler "Alien". 
Zo erg lekker, ook weer i.c.m de douchefoam uit dezelfde lijn.
Maar omdat het een LE lijn is besloot ik maar een back-up van de body cream mee te nemen, ook al is mijn "oude" pot nog niet op.

Ik was met deze twee body creams precies één rode pluim kwijt (€25,-) en moest zelf nog €0,50 bij betalen! ;-) 

Touch of Heaven €10,50 (oude verpakking van Touch of Happiness €15,-)
Touch of Light €15,-

Ik ben weer heeeel erg blij en heb nu dus nog één rode pluim over.
Wie weet komt er wel weer een nieuwe lijn of een LE lijn dit jaar dus ik laat hem gewoon nog even in de kast! ;-) 

Welke lijn van Rituals is jou favoriet? 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...