dinsdag 27 januari 2015

Makeup Revolution Flawless 32-delig oogschaduw palette.


Dit mooie oogschaduw palette kon niet ontbreken tussen mijn stash na het zien van foto's hiervan en plaatste bij makeupmusthaves.nl een pre-order.

Toen deze op voorraad was werd hij netjes verpakt naar mij verzonden.

De verpakking ziet er (zoals gewoonlijk) weer top uit.
Het palette zit in een gouden verpakking en wanneer je het palette eruit haalt dan komt er een luxe uitziend palette tevoorschijn. Een mooi strak zwart palette, ik hou er wel van! 

Aan de binnenkant zit in de deksel weer een mooie grote spiegel en de oogschaduws zijn voorzien van een plastic beschermvel waar de namen opstaan! Handig!

De kleuren in de palette zijn speciaal voor mij samengesteld, lijkt het wel.
Al deze kleuren spreken mij aan en gebruik ik graag in mijn dagelijkse looks.
Het zijn over het algemeen shimmery kleurtjes waar ikzelf dol op ben.
Er zitten een aantal matte kleurtjes tussen maar gelukkig niet al te veel! ;-)

De swatches:

1e rij:
2e rij:
3e rij:

4e rij:

Zoals je kunt zien is de pigmentatie van de meeste kleuren top! Sommige lichte matte kleurtjes vallen weg op mijn arm.

Ik heb dit palette de laatste week dagelijks gebruikt en ik heb er elke dag een andere look mee gemaakt!
(Foto allang niet meer up to date! ;-) )

Dat ik een grote stash heb met oogschaduw paletten weten de meeste onder jullie waarschijnlijk al wel maar ik kan echt zeggen dat ik dit palette verreweg de mooiste van allemaal vind.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik met dit palette heel veel verschillende ooglooks kan creëren voor de dagelijkse looks! 

Hier heb ik het Flawless palette gebruikt. I love it!  

Zijn jullie net als mij ook zo gek op dit budget make-up merk Makeup Revolution?

Ps bij mijn lopende winactie kan je kans maken op een cadeaubon van makeupmusthaves.nl waarmee je kunt shoppen voor Makeup Revolution producten! Doe jij al mee? ;-) 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...