zaterdag 3 januari 2015

Dagelijkse favorieten van 2014.


Oke...een beetje laat maar wilde jullie toch nog mijn (vaste) dagelijkse favorieten van 2014 laten zien.
Dit zijn dus producten die ik echt dagelijks gebruik en waar geen ander product voor in de plaats komt! Hier wissel ik niet mee! 

Iseree facial wipes;


Deze gezichtsreinigersdoekjes komen bij de Lidl vandaan en deze zijn zooooo fijn, echt!
Moeiteloos en zonder te hoeven boenen al je (waterproof) make-up eraf.
(Review)

5 in 1 beauty care massager;


Deze zou eigenlijk op nr1 moeten staan!
Wat ben ik blij met dit apparaatje! Ik gebruik deze standaard iedere dag nadat ik mijn gezicht heb schoongemaakt met een reinigersdoekje.
Het apparaatje werkt op 2 batterijen maar gaat zooo lang mee, langer als ik gedacht had!
Het is een klein maar fijn borsteltje die ik zachtjes over mijn gezicht laat gaan.
Het heeft nog zelfs 2 standen! De lagere stand gebruik ik wanneer ik mijn gezicht een scrubbeurt geef, één keer in de week! Om dagelijks te reinigen zet ik deze op stand 2.
Ik gebruik dit apparaatje al best wel lang en ik kan echt zeggen dat mijn gezicht er daadwerkelijk van is opgeknapt.
Ik heb vrijwel geen onzuiverheden meer en dat dank ik naar mijn idee toch aan dit SUPER BUDGET apparaatje. Voor mij in ieder geval geen dure Clearasonic ofzo ;-) I love low budget!
(Review en link naar waar te koop!)

Balea waschgel;


Dit is de fijnste gezichtsgel die ik tot nu toe ooit gebruikt heb!
Deze gezichtsgel gebruik ik in combinatie met de 5 in 1 massager, perfecte combinatie!
Het doet wat het moet doen, ruikt heerlijk en is super budget!
1 nadeel...alleen in Duitsland bij de DM te verkrijgen.
(Review)

Balea gesichtswasser;

Dit is een heerlijk product wat ik standaard elke dag gebruik nadat ik mijn gezicht volledig heb schoongemaakt met de producten die ik hiervoor beschreven heb!
Deze haalt de restjes (die er overigens nooit zijn) volledig weg en maakt je gezicht heerlijk zacht.
Ook deze is alleen bij de DM in Duitsland te verkrijgen, jammer genoeg.
(Review)

Cien Q10 gezichtscrème;


Deze dag en nacht crème van de Lidl gebruik ik nu echt al heeeel lang iedere dag.
Er zijn al verschillende potjes doorheen gegaan.
En ik kan niet anders zeggen dan dat deze mij enorm goed bevallen.
Het zijn beide heerlijke crèmes die snel intrekken en heerlijk ruiken.
De nachtcrème daar voel je echt bij dat het een super verzorgend product is die zijn werk snachts echt goed doet.
De nacht crème is een wat dikkere substantie dan de dag crème.
Beide zijn super budget en kwamen nog als beste uit de consumentenbond test! 
(Review)

Tangle Teezer;


Tja de Tangle Teezer, wie kent deze niet?!
Ik geloof dat ik deze al langer dan een jaar heb en nog steeds dagelijks gebruik.
Deze borstel haalt moeiteloos al je klitten uit je haar zonder dat er een flinke bos haar in je borstel achter blijft! 
Mijn skatje en ik hebben beide halflang haar en kunnen niet meer zonder deze wonderbaarlijke haarborstel. Zelf borstel ik mijn haar alleen wanneer ik het gewassen heb en dat doe ik om de dag.
De volgende dag hoef ik alleen mijn handen door mijn haar te halen. Ik gebruik deze borstel dus bij nat haar, voor ons geen andere meer! 
(Review)

Kruidvat shampoo (Morrocan Argan Oil)


Dat brengt me dan nu bij mijn all time favorite shampoo, deze komt van de Kruidvat.
Het is van Kruidvat eigen merk uit de Morrocan Argan Olie lijn.
Het is een super fijne shampoo die doet wat het moet doen, je haar goed schoon maken.
Het schuimt precies goed en de geur hiervan.....echt heerlijk!
De shampoo zit in een mega grote fles en gaat lang mee en is super low budget!
Ik gebruik deze om de dag soms icm de conditioner van deze lijn, die ook heel fijn is!
(Review)

Handsan handcrème voor handen en nagels met Argan olie;


Dit is mijn all time favorite hand/nagel crème ever!
Er zijn hiervan al verschillende tubes opgegaan.
Deze crème trekt heerlijk snel in en maakt je handen superzacht!
En alleen de geur van deze crème al....heerlijk. Ook voor je nagels en nagelriemen werkt deze crème uitstekend. Het maakt je nagelriemen weer heerlijk zacht bij dagelijks gebruik.
In de zomer gebruik ik deze crème al graag maar in de winter gebruik ik deze crème wel meerdere keren per dag! Ook weer 1 nadeel...deze crème is ook alleen in Duitsland te verkrijgen maar is wel super budget! Deze crème overtreft zelfs mijn Rituals handen crème, dat wil toch wel iets zeggen!
(Review)

Perfect Touch XL volume mascara;


Deze mascara heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt en is absoluut mijn favorieten mascara ever!
De mascara is van het nieuwe huismerk "Perfect Touch" van de Big Bazar.
Het heeft een mega groot plastic borsteltje wat ik het fijnst vind!
Hiervoor had ik de mascara van Max & More (met de oranje letters), ook een mascara met plastic borsteltje maar de mascara van Perfect Touch doet toch net wat meer voor mijn wimpers. En is uiteraard ook weer super budget.
(Review)

Dit waren mijn DAGELIJKSE favorieten.

Wat betreft make-up heb ik niet echt favorieten, ik wissel zoveel af met oogschaduws en met blushes en lipsticks. Ik ben blij met elk oogschaduw palette wat ik heb!
 En dat zijn er best wel wat ;-) 

Hetzelfde geldt voor mijn blushes/highlighters/lipsticks waar ik echt geen favoriet uit zou kunnen kiezen, vind ze allemaal mooi! 
Ps foto's zijn niet meer up to date! ;-)

En verzorgingsproducten zoals douchegels/foams daar wissel ik ook iedere dag mee. 
Zoals jullie misschien wel weten heb ik een aardige stash wat betreft douchegels/foams.

Ben super fan van alle Rituals producten maar zo ben ik ook erg fan van Kneipp of Melkmeisje of Yves Rocher of Kruidvat.
(En de stukken Lush zeep niet te vergeten!) 

Het enige wat ik wel super heerlijk vind is als ik er een bijpassende bodycrème/lotion bij heb.
Zo heb ik bij al mijn Rituals douchefoams ook ALTIJD de bijpassende bodycrème, zo heerlijk vind ik dat! De geur blijft dan ook heerlijk lang hangen.

Maar het neemt niet weg dat ik ook super fan ben van het pas ontdekte merk "Embrace" charming moments, wat te koop is bij de Op=Op voordeelshop. Dit is een soort dupe van Victoria's secret. Hier heb ik de douchegel van met de bijpassende bodylotion en bodymist! En deze ruikt zoooooo lekker en nog goedkoper dan goedkoop!!!! 3 producten voor €3,- !!!! Dat is dus €1,- per stuk......wauw!! Een absolute aanrader!!!
(Review)


Bodybutters daar wissel ik ook iedere dag mee! Ik gebruik echt iedere dag een andere, meestal afgestemd op de douchegel die ik gebruikt heb. 
Mijn bodybutter stash is gigantisch en vind ze allemaal erg lekker! Vooral nu in de winter. (Foto is niet meer up to date) ;-) 

Hier geldt hetzelfde als met de douchegels/foams, ik hou van de duurdere merken zoals de Rituals body crèmes maar ook de low budget body butters vind ik heerlijk. Zoals de Shea bodybutter van de action of de bodybutters van de Kruidvat....stuk voor stuk heerlijk! Er gaat werkelijk echt geen dag voorbij zonder een bodybutter of lotion te gebruiken!

Wat zijn jou (vaste) DAGELIJKSE favorieten?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...