donderdag 15 januari 2015

Max & More blush; brown

De laatste keer bij de action kwam ik 3 leuke make-upjes tegen die ik meenam.
Een setjes lipglosjes en een setje lipsticks en een blush in de kleur "brown".

Deze laatste ga ik jullie nu laten zien.

De meeste van jullie weten misschien inmiddels al dat de blushes van Max & More top zijn, helemaal als je je bedenkt dat je voor deze blushes maar €0,99 hoeft te betalen....

De kleur "rosewood" is één van mijn favorieten.

Nu ik een beetje aan het experimenteren ben geslagen wat betreft het shapen van je gezicht let ik nu ook wat meer op bronzers in de schappen.
Zo viel mijn oog dus op dit exemplaar van Max & More.
Het word verkocht als een blush in de kleur "brown".

Voor die hele euro krijg je een leuke verpakking, die jammer genoeg al gauw laat zien dat ie gebruikt word. 

Er zit zelfs een poedersponsje (of hoe noem je dat) in en een spiegeltje!
Maar goed....het gaat natuurlijk om het product zelf.

Zoals jullie kunnen zien is deze bronzer, want zo noem ik het maar, ontzettend goed gepigmenteerd!
En zit er een hele lichte, bijna niet te zien, shimmer in. Echt mat is deze naar mijn idee niet.
De eerste keer dat ik hem aanbracht ging het niet goed!
Je hoeft je kwast er maar heel even tegenaan te houden om er voldoende van op je kwast te krijgen.
Als je een vrij lichte huid hebt dan denk ik niet dat deze geschikt is voor je of je moet een "expert" zijn in het uitblenden hiervan.
Zelf ben ik zoals ik al zei nog aan het experimenteren dus af en toe is het wel lachwekkend ;-)
Nu heb ik hem redelijk door en krijg ik het mooi voor elkaar.

Wanneer mijn gezicht een kleurtje heeft dan is deze super geschikt.

Hebben jullie al ervaring met de Max & More blushes en wat vinden jullie ervan? 

Te koop bij de action voor €0,99.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...