zondag 6 juli 2014

VVV bonnen: Victoria's secret body mist.


Dat het werken op een basisschool elk jaar spanning met zich mee brengt is ook dit jaar maar weer eens gebleken.

Stef (mn skatje) is al jaren conciƫrge op een basisschool en ik ben de laatste 4 jaar onderwijsassistente op een basisschool. (Wel beide werkzaam bij hetzelfde bestuur maar verschillende scholen in Amsterdam)
Elk jaar voor de zomervakantie is het maar afwachten of we beide onze baan nog hebben/houden.
Onze functies zijn de eerste waar op bezuinigd word. 

Dit jaar zou mijn laatste jaar zijn omdat ik ruimte moest maken voor een onderwijsassistent met een langer vast dienstverband. (Ondanks dat ik ook een "vast" contract heb.)
3 weken voor de vakantie kreeg ik alsnog te horen dat ik mocht blijven. De jaren ervoor was het ook elk jaar onzeker integenstelling tot de leerkrachten.

Zo ook met mijn skatje. Hij word enorm gewaardeerd op zijn werk omdat hij zich 200% geeft op zijn werk maar dat een school gaat sluiten heeft hij natuurlijk niet in de hand. Dit was hem 3 jaar geleden overkomen en had het geluk dat er een baan vrij kwam op zijn huidige school.
Maar door een leerling tekort moest ook deze school dit jaar sluiten! 
De 2e school die hij dus helemaal leeg weer moest "opleveren".
Gelukkig heeft hij na onze 6 weken vakantie samen weer een nieuwe school waar hij fulltime komt te werken. Een splinternieuwe school op Ijburg, aan het water. Echt een gave school.
Dus gelukkig zijn we beide weer voorzien van weer een jaar werk. ;-)

Maar goed.....daar gingen we het niet over hebben maar dat is de aanleiding voor deze blogpost!

Voor zijn jarenlange inzet kreeg hij een envelopje met 4 VVV bonnen elk twv €25,-.
Dus €100,- aan bonnen! Geweldig.

Stef is niet zo'n shopaholic en de bonnen komen dan ook mijn kant op. ;-)

 
De eerste bon had ik al meteen een goede bestemming voor.
Bij de Etos waren namelijk dagacties met de Victoria's secret body mists en bodylotions voor €8,99.
Ik zorgde ervoor dat ik vrijdag om 9 uur voor de Etos stond zodat ik niet misgreep.
En dat was goed bedacht van mij.
Er was nog volop keus en na aan verschillende body mists te hebben geroken besloot ik deze 3 mee te nemen.

Coconut passion, 

vanilla lace 

en secret charm.

Ik ben niet goed in geuren beschrijven dus daar waag ik mij niet aan! ;-)
Alledrie ruiken ze echt heerlijk maar mijn favoriet is absoluut Coconut passion....heerlijk!

Voor deze drie heerlijke body mists moest ik €2,- bij betalen. 
Een goede deal dacht ik zo. ;-)

Love spell had ik al van een vorige actie dus ik heb nu best een mooie collectie Victoria's secret body mists.

Heb jij nog van deze dagactie van de Etos gebruik gemaakt?

Prijs dagactie €8,99 en "normaal" €10,- bij de Etos.

(Nog drie bonnen te gaan ;-) )

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...