vrijdag 18 juli 2014

Max and More lipsticks (action)


Ik ben een poosje geleden weer begonnen met het dragen van lipsticks.
Dit eigenlijk bij het zien van mooie (voor mij) draagbare kleuren bij de action.
En aangezien de lipsticks bij de action €0,79 voor 2 stuks kost neem ik zo nu en dan eens een setje mee.
Voor een aantal weken lagen er bij mijn action geen lipsticks in de schappen en was daarom blij verrast toen ze er weer vollop lagen van de week.
Ik nam een setje mee waarvan ik wist dat ik deze nog niet had.

Namelijk het setje met de kleuren Candy Floss en Bright Nude.

Candy Floss, een mooi subtiel roze kleurtje. 

Bright Nude, zoals de naam als verklapt een mooi subtiel nude kleurtje.

Beide weer een mooie aanwinst op mijn lipstick collectie. 

De lipstick dragen fijn en ik persoonlijk vind het absoluut niet erg om zo nu en dan eens je lipstick te moeten "bijwerken".
Ze brengen heel fijn aan doordat de lipsticks toch een beetje creamy zijn. Dit komt waarschijnlijk doordat er bijenwas inzit. Ook zit er Vitaminen E in. 
En de geur hiervan is lekker. Ik bedoel hiermee eigenlijk dat deze lipsticks niet "stinken" ;-)
Je hebt weleens lipsticks waarbij de geur je tegenstaat, dat heb ik met deze dus niet! 


Max & More lipsticks €0,79 per twee. 
Te koop bij de action.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...