zaterdag 19 juli 2014

Nivea pure effect THERMO diepreinigende warmende gezichtsscrub/gel.


Toen ik bij Melissa van Glamandglitters.nl haar review las over dit product was ik nieuwsgierig geworden naar deze reinigingsgel.
Bij mijn volgende bezoek aan de action besloot ik dan ook deze mee te nemen om het zelf te ervaren.

Wat zegt Nivea zelf over dit product;

- Een diepreinigende gezichtsgel.
- Voor volwassen onzuivere huid.
- Reinigt uw huidporiën om puistjes en mee-eters tegen te gaan.
- antibacterieel
- met Magnolia-extract.

MAGNOLIA EXTRACT


Het extract van Magnolia wordt al eeuwen gebruikt in de traditionele Chinese geneeskunde (TCM). Het wordt antibacteriële en ontstekingsremmende eigenschappen toegedicht. Het extract bevat grote hoeveelheden magnolol en honokiol, twee stoffen die het door de bacteriën verstoorde evenwicht efficiënt weer herstellen. Het extract van de schors van Magnolia heeft ook antioxidante eigenschappen en neutraliseert dus vrije radicalen.

Deze gel verwarmt de huid direct na contact met water en exfolieert om de resten die poriën verstoppen te verwijderen.
Het verwarmende effect opent poriën zodat de scrub/gel diep kan reinigen.
Uw huid word diep gereinigd en voelt de hele dag zacht en glad aan.

Gebruik:
Maak uw gezicht nat met lauw water en droog vervolgens uw handen.
Knijp het product op uw vingertoppen en masseer gedurende 20-30 seconden over uw hele gezicht.
Grondig naspoelen.
LET OP: Vermijd contact met de ogen!!!!! 

Heel veel fijne info....



Maar hoe voelt het nu op je gezicht???
Nou ik kan je vertellen dat ik de eerste keer schrok van de warmte die onstaat wanneer de gel in contact met water komt. ;-)
Dit warmtegevoel duurt hooguit 20-30 seconde maar voelt heel verfrissend en apart aan.
Echt heel apart maar wel lekker!!!
Na het schoonspoelen voelt je gezicht inderdaad zacht en glad aan. 
Zelf heb ik niet echt last van puistjes of mee-eters dus ik kan niet zeggen of het daar uiteindelijk ook doet wat Nivea beloofd. 
Ik masseer de gel voor 20-30 seconde in op mijn gezicht met mijn handen om er vervolgens met mijn gezichtsreiniger nog even overheen te gaan. Heerlijk. 



Zo ziet de gel eruit.
In de ochtend gebruik ik mijn gezichtsreiniger icm de reinigingsgel van Odina (action) en in de avond gebruik ik deze verwarmende gezichtsreinigings gel icm mijn gezichtsreiniger nadat ik mijn gezicht en ogen  make-up vrij heb gemaakt met een reinigingsdoekje. 

Nieuwsgierig naar wat voor super budget gezichtsreiniger ik gebruik, kijk dan hier.
Een absolute aanrader!!!!!!!

Deze Nivea gel is nu te koop bij de action en kost €1,79.
Ik heb er inmiddels al een back-up van bij gehaald! 

Als je nog bij de action komt zou ik zeggen, neem deze Nivea tube mee en ervaar het warmte gevoel zelf.



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...