woensdag 23 juli 2014

Spaanse musthaves!!!!


Dat ik Spanje dit jaar moet missen daar heb ik echt hele grote moeite mee dat blijkt wel uit het feit dat ik al mijn Spaanse producten die ik vorig jaar in Spanje aanschafte weer tevoorschijn haal om toch een beetje het Spaanse gevoel te krijgen.
Gisteren konden jullie hier mijn 2 spaanse body butters al voorbij zien komen maar vandaag laat ik jullie 3 spaanse producten zien die ik absolute musthaves vind.
Mocht je nog in Spanje komen en je komt deze producten tegen dan moet je er op zijn minst maar aan ruiken en dan weet ik zeker dat ze ook in jou winkelmandje terecht komen. ;-) 


Het zijn 2 douchegels en een bodylotion.

 

Als eerste kwam ik in een grote Spaanse supermarkt deze gigantisch grote fles kokos douchegel tegen. Er zit maar liefst 750 ml in. Het is van het merk "Natural Honey".
Deze douchegel ruikt super lekker naar kokos en schuimt als een gek icm een douchepuff.
Gewoonweg een heerlijk product wat ik de eerste week dan ook dagelijks gebruikt heb.
Het verzorgd je huid super lekker. Jammer genoeg vind mijn skatje deze geur niet zo lekker, hij houd totaal niet van kokos. ;-)

 

Toen ik van hetzelfde merk "Natural Honey" deze variant tegenkwam had ik er dan ook een nieuwe favoriet bij!!!!! (Welke mijn skatje WEL lekker vind ruiken, gelukkig!) ;-)
Ik zag er zomaar een 750 ml douchegel met Argan olie staan.....ik rook eraan en wauw wat een genot. Wat een heerlijke geur!!!!
Ik was dan ook heeeeeel erg blij verrast toen ik hiervan ook de bodylotion tegenkwam.
De douchegel is een soort olie achtige substantie wat je huid in de zomermaanden heerlijk verzorgd.

 
De "cream oil lotion" bodylotion is een heerlijke substantie die superheerlijk uitsmeert en heel erg lekker verzorgd.

Dit is wat het product zelf erover zegt:


Deze bodylotion zit in een fles waar 400 ml inzit.
Maar de geur van deze douchegel en bodylotion......"heerlijk" is wat deze producten betreft een understatement!!!! Het is zo jammer dat we nog niet in het tijdperk zitten dat ik jullie de geur kan laten ruiken....

En nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig wat deze producten kosten. 
Ik hoor jullie denken dat zulke grote flessen wel een aanslag op de portemonnee zullen zijn geweest.
Nou niet dus!!!!!!

De douchegels waren €1,94 en dat is voor 750 ml!!!!!!! Wauw....
En de bodylotion was wel wat duurder maar alsnog niet duur voor wat je ervoor krijgt!
Namelijk €4,99

Ik weet natuurlijk niet of deze producten dit jaar nog te krijgen zijn maar mocht in de wat grotere supermarkten komen (carrefour of caprabo) dan raad ik je aan om toch even bij de douchegels een kijkje te nemen.
Mocht je dit jaar niet naar Spanje gaan en je bent toch nieuwsgierig geworden naar deze producten dan kan je ook hier een kijkje nemen. Wel wat duurder maar in ieder geval online te koop.

Ik heb er gelukkig verleden jaar back-ups van de Argan olie producten meegenomen dus ik kom zeker nog wel even vooruit hiermee.

Ondanks dat ik dit jaar dan (voor het eerst sinds jaren) niet in Spanje kan zijn, zorg ik hier in Nederland wel voor het Spaanse gevoel met deze producten. ;-)

Ben jij bekend met deze gigantische douchegels voor zo weinig geld????

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...