donderdag 17 juli 2014

Shoplog(je) action, op=op voordeelshop, dirx drogist


Ik heb weer een aantal leuke en bruikbare producten gekocht. Ik laat ze jullie zien.


Bij de action nam ik van Nivea de "Thermo tiefenreiniger mit warmteeffekt" mee na aanraden van Laura van Glam and Glitters.
Hier komt absoluut nog een review van. 
Deze tube kostte €1,79.


Ook waren er weer volop lipsticks bij de action en vond dit setje er tussen wat ik nog niet heb.
Het zijn de kleuren Candy Floss en Bright Nude.
Beide zeer mooie rustige kleurtjes. Precies goed voor mij! ;-)
Ik laat ze in een apart artikel nog wel beter zien.
Dit setje was €0,79


Bij de Op=op voordeelshop nam ik 4 deosticks mee.
Ik wist niet dat De Op=op voordeelshop zo'n groot assortiment van dit soort deo sticks had.
Ik keek mijn ogen uit!
Een hele stellage vol met Rexona, Dove en Nivea deosticks....
Ik gebruik al een poos de deosticks van Lady Speedstick maar daar zijn er al een paar van op en had dus nieuwe nodig.
Nu weet ik niet of deze deosticks net zo "goed" zijn als de Lady Speedsticks maar voor deze prijs wil ik het wel proberen.
Ik nam deze 4 mee; 
-Dove original
-Rexona aloe vera FRESH
-Rexona cotton
-Rexona biorythm

Alle 4 ruiken ze heerlijk. Ook hier komt nog een review van.
Ze kosten €2,75 per stuk of 2 voor €5,-


En zoals ik op instagram (@mandybosnailsshopdiy) al liet weten had Dirx drogist ook weer een actie van Victoria's Secret bodysplashes. Dirx had weer andere geuren dan wat de Etos laatst had!
Ik kon het niet laten en ben toch nog terug gegaan om alsnog de Mango temptation mee te nemen. Ik ben hier echt zooooo blij mee. Dankzij een VVV bon is mijn collectie nu uitgegroeid tot 5 bodysplashes. (Love Spell, Secret charm, Vanilla lace, Coconut passion en Mango temptation)
Deze was €8,99


O en dan heb ik nog iets moois om te laten zien.
Ik kwam bij de blogsale van Wendy van MissPinkynails.nl deze schitterende highlighter van Essence tegen, "ticket to paradise". Wendy was zo lief om deze voor €2,- (incl verzendkosten) naar mij toe te sturen. Wat een mazzeltje ;-)
En wat ben ik hier blij mee.

Als je naar de foto's kijkt dan snap je denk ik wel waarom! SCHITTEREND!
Nogmaals bedankt Wendy.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...