maandag 28 juli 2014

NOTD: Bright Pink (action) en Glitter Fan (bazaar)


Nadat ik gisteren mijn nagels weer heerlijk vertroeteld en verzorgd had ben ik met een flinke klodder Lemony Flutter gaan slapen.
Vanmorgen waren mijn nagels weer in perfecte staat om weer mooi gelakt te worden.

Op instagram (mandybosnailsshopdiy) liet ik jullie mijn action nagellakstash (53 stuks, alleen al de €0,49 lakjes, dus geen stripers en setjes meegeteld!) al zien en vroeg jullie uit een kleine selectie een keus te maken.
Ik kreeg er 1 reactie op en op facebook ook 1 reactie. 
En daar kwam deze schitterende Bright Pink uit. Die ik stiekum zelf al in gedachte had.
Het is zoals de naam al zegd een hele heldere, bright roze kleur. Schitterend!
Maar zoals jullie wellicht wel weten vind ik "gewoon" je nagels 1 kleur lakken een beetje saai en bedacht me dat deze mooie "Glitter Fan" het leuk zou doen als accent nagel.

Ik lakte dit keer 3 laagjes Bright Pink, 2 was ook wel genoeg geweest maar ik koos voor 3 laagjes.
En op mijn ringvingers bracht ik nog eens 2 laagjes van de schitterende glitter topcoat aan.
Zoals je kunt zien is het een schittende topcoat met verschillende vormen en hele mooie kleurtjes erin verwerkt. I love it! Deze heb ik ooit eens gekocht op de bazaar voor een €1,-
Nadat alles redelijk droog was lakte ik er mijn favorieten topcoat overheen die voor een schitterende glans zorgt. 

Dit zijn mijn gebruikte producten:
Basecoat: Essence 24/7
Bright Pink Max & More (action €0,49)
Glitter Fan (glitter lakje)
Topcoat: better than gelnails van Essence.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...