dinsdag 15 juli 2014

E.L.F "St. Lucia" vs W7 duo blusher



Met het kopen van dit W7 duo blusher setje vond ik deze al veel op het E.L.F contouring blush & bronzer "St. Lucia" lijken.


En bij thuiskomst had ik gelijk.
Hij lijkt enorm veel op het E.L.F "St. Lucia" setje.

Tijd om ze maar eens naast elkaar te leggen en te vergelijken.


De kleuren zijn op het oog haast identiek maar op de huid hebben ze toch wel iets verschil.
Niet wat betreft de kleuren, die zijn hetzelfde naar mijn mening.
Het verschil zit hem in de pigmentatie.



Op de foto zie je links E.L.F en rechts W7.
Je ziet dat de W7 kleurtjes net wat tikkeltjes lichter zijn dan die van het E.L.F setje.

Neemt niet weg dat het beide hele mooie setjes zijn en super budget!

Voor het E.L.F setje betaalde ik €4,-
(Alleen online te koop, zeer jammer wat betreft de (hoge) verzendkosten!)

En voor het W7 setje €2,50 
(Bij de op=op voordeelshop te koop. €2,75 per stuk en 2 voor €5,-)

Heb ik gelijk en lijken ze op elkaar? 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...