woensdag 1 januari 2014

Beste wensen voor 2014



Hoi lieve allemaal,

Het is dan alweer 1 Januari 2014.
Ik hoop dat iedereen gisterenavond een fantastische uiteinde heeft gevierd met degene om zich heen die je het meest dierbaar zijn. ❤️
Ik wil jullie allemaal een heel goed maar vooral gezond 2014 wensen.
En dat de meeste wensen voor 2014 maar mogen uitkomen.


Het is mij net niet gelukt om 10.000 pageviews te halen maar dat komt vast helemaal goed in dit nieuwe jaar. Ik ben al heel trots op het huidige aantal; 9976! 
Had ik echt nooit kunnen bedenken! Bedankt dat jullie een kijkje hebben genomen op mijn blog.



2013 ben ik begonnen met mijn blog en doe dit echt puur als hobby.
Ik vind het gewoon heel leuk om verschillende dingen met jullie te delen.
Natuurlijk ga ik daar in 2014 mee verder en dan hoop ik wat meer (dan 10) volgers te krijgen op mijn blog via bloglovin. (Button "follow me on bloglovin" in sidebar)

Zo ga ik natuurlijk weer leuke nailarts laten zien en mooie nagellakjes swatchen.
En hou ik jullie op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen op het gelnails at home gebied.
Ik ben zelf een beetje aan het experimenteren hiermee en blijf hier uiteraard over schrijven.
Ook laat ik jullie weer meegenieten van mijn shoplogs (zo low budget mogelijk natuurlijk!)

 

En ga ik weer reviews schrijven over (meestal) beauty producten.
En misschien komen er ook nog wel leuke beauty DIY's voorbij zoals deze leuke scrubzeepjes die ik zelf had gemaakt. hier te lezen.


In ieder geval hartstikke bedankt voor het langskomen op mijn blog en hopelijk komen er meer volgers bij.

Tips en tops zijn altijd van harte welkom. 

Lieve groetjes, 
Mandy


4 opmerkingen:

  1. Beste Mandy,

    Ook voor jou een gelukkig nieuwjaar, dat al je wensen en dromen in 2014 mogen uitkomen. Je doet het goed met je blog, doe zo verder, ik hoop dat je steeds meer en meer volgers gaat krijgen, want je blog is erg leuk.
    Nu wil ik geen partypooper zijn, maar ik vind dat ze zinnen soms vreemd staan, De regel verspringt vaak waardoor je een zin krijgt, daaronder een woord en dan weer een zin gelijk in dit stukje.
    Zo ga ik natuurlijk weer leuke nailarts laten zien en mooie nagellakjes swatchen.
    En hou ik jullie op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen op het gelnails at home gebied.
    Ik ben zelf een beetje aan het experimenteren hiermee en blijf hier uiteraard over schrijven.
    Ook laat ik jullie weer meegenieten van mijn shoplogs (zo low budget mogelijk natuurlijk!)
    Maar doe ze verder, dit is gewoon opbouwende kritiek, ik hoop dat je niet boos bent, maar dat is wat ik er van denk.
    Vriendelijke groetjes en keep on blogin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey anoniem, thanks voor je reactie! En wat leuk dat je mijn blog leuk vind! ;-)
      En bedankt voor je tip! Je bent zeker geen partypooper! En ik ben zeer zeker niet boos! Ik ga er zeker op letten! Dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn stukjes niet "uitlijn" ik zet de tekst meestel in het midden. Maar wat ik al zei, ik ga er zeker op letten! En ik had zelf om tips en tops gevraagd dus dit is helemaal goed, daar kan ik iets mee!
      Hele fijne dag vandaag en laat je nog eens een reactie achter? Lijkt me leuk!
      Lieve groetjes, Mandy

      Verwijderen
  2. Nog een fijne jaarwisseling, en je hebt nu de 10.000 alweer ruim gehaald :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Arletta, jij ook een heel goed en vooral gezond 2014 gewenst! En ja top he? Ben al flink over de 10.000 heen! ;-) lieve groetjes, Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...