zaterdag 11 januari 2014

Review Kruidvat selftan tissues



Een poosje geleden las ik op een beautyblog, ik geloof dat het beautylab van Serena was, iets over de selftan doekjes van de Kruidvat. (Hier Serena haar review over de tissues)
Zij was hier erg over te spreken dus besloot ik om het ook eens uit te proberen.
Verleden jaar ging ik meestal 1 x in de week naar de zonnebank maar wegens tijdgebrek komt het daar nu niet meer van dus zocht ik voor mijn witte snoet iets anders.
Ik ben geen type dat haar hele gezicht bedekt met een dikke laag make-up, ik wil graag zonder dat een "lekker" kleurtje hebben in mijn gezicht.
Dus op naar de Kruidvat.
De doekjes zitten per 2 verpakt en kosten €0,79 per 2.
Nou dat was alvast het eerste pluspunt! 
                

Eenmaal thuis mijn gezicht goed gereinigd met een facewash en ik heb een gezichtscrub gebruikt. Dat werd aangeraden. 
De verpakking opengemaakt en daar kwam een flinke witte doek uit die goed nat was.
Deze heb ik langs mijn gezicht, hals, en armen gehaald. Tijdens het 'aanbrengen" zie je nog niets maar na 2 uurtjes heb je al een aardig kleurtje.
De volgende dag was het op zijn best! Jeetje wat een lekker kleurtje!
En niet geheel onbelangrijk; GEEN STREPEN en NIET ORANJE!!!!
Ik moet wel zeggen, ik doe wanneer ik een doekje heb gebruikt na 15 minuutjes een dagcreme aanbrengen zodat je het nogmaals een beetje inmasseerd. 
De kleur blijft zo'n drie dagen te zien, ik gebruik meestal 1x per week een doekje en heel soms 2x per week.
Ik gebruik dus deze doekjes de laatste tijd geregeld en krijg vaak complimentjes dat ik een lekker kleurtje heb. Of de vraag of ik op vakantie ben geweest of naar de zonnebank!! ;-)
Ja, ik ben hier erg over te spreken.
Ik heb dan ook altijd een voorraadje doekjes in huis. Dat kan dan ook makkelijk voor €0,79 voor 2 doekjes. 
Een echte budgettip dus! En een absolute aanrader! 

                                            


Zou jij de selftan tissues wel eens willen proberen of ga je naar de zonnebank? 
Ik ben zeer nieuwsgierig wat jullie met een wit winter snoetje doen! ;-)

Lieve groetjes,
Mandy

2 opmerkingen:

  1. hoi,
    leuk artikel ! zelf zou ik het niet gebruiken voor mijn gezicht omdat ik nogal een gevoelige huid heb ! ik wil deze wel gebruiken voor mijn benen, zou je genoeg hebben met 1 doekje per been ?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, je hebt aan 1 doekje al genoeg voor 2 benen! Wat ik je wel zou aanraden, eerst even lekker je benen scrubben vooradt het doekje gebruikt en naderhand (15 minuutjes wachten, als je de tijd hebt) een lekkere bodylotion oid te smeren.
      En vergeet niet je handen GOED te wassen anders zijn je handen ook bruin aan de binnenkant! ;-)
      En thanks voor het compliment! ;-)
      Zou het leuk vinden als je laat weten wanneer je het getest hebt! Succes! Lieve groetjes, Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...