woensdag 22 januari 2014

Budgettip: *baked eye shadow* van de action.


Make-up is een hele poos niet mijn ding geweest.
Jaaaa vroeguh ;-) toen ik nog jonger was expirimenteerde ik wel met make-up.
Het kon en mocht zo gek mogelijk.
Maar ach we worden ouder en dan pas je je aan. (Ik wel ;-) )
Gebruik daarom dan ook niet veel make-up.
Het enige wat ik gebruik is oogschaduw en mascara! 
Ik vind het daarom ook altijd leuk om nieuwe oogschaduws uit te proberen en natuurlijk wel ALTIJD low budget!
Mijn favorieten "ooglook" is toch echt wel de "nude" look.
Subtiel en niet al te aanwezig! Mag gezien worden maar niet te overdreven.
Ik heb verschillende leuke kleuren palettes maar daar durf ik toch niet aan! ;-)
Ik hou het bij de nude kleurtjes, lekker veilig! ;-)

Zo kwam ik een poos geleden deze leuke "baked eye shadow" palettes tegen bij de action en had er al over gelezen dat deze een prima kwaliteit hebben!
Ik nam 4 verschillende mee: "Nude", "Belle", "Champagne rose" en "Blue waves". 
Deze 4 zie ik mij wel gebruiken, ook de blauwe wel! ;-)
(Er waren nog meer kleur combinatie's, paars, groen, zwart)


Inmiddels heb ik ze al een poosje in gebruik en kan ik zeggen dat ik er blij mee ben!
Mijn favorieten zijn echt de "nude" en de "belle", deze gebruik ik dagelijks! (Zoals je op de foto's kunt zien)

De palettes zien er mooi uit, zitten verpakt in een doosje waar je alle informatie op kunt lezen zoals dat je deze palettes dus droog maar ook nat kunt gebruiken voor nog meer pigmentatie!
En dat Max make-up NIET op dieren test! Ook niet onbelangrijk! 
Iets wat voor mij persoonlijk niet nodig is want vind de pigmentatie droog al genoeg voor mij! 
Ik heb de palettes ook alleen droog op de foto gezet! (En maar 1 laagje)
Het palette zelf is stevig maar wel lastig open te krijgen, dit moet je even door hebben!
Maar hey..de prijs daarentegen maakt weer een boel goed want zeg nou zelf...€1,29 voor zo'n leuk palette is toch geen geld?!

Hier de swatches;

"NUDE" absoluut mijn favoriet! 

 "BELLE" ook een favoriet.

  "CHAMPAGNE ROSE" leuk voor een feestje of voor afwisseling.

  "BLUE WAVES" deze durf ik nog niet zo goed! ;-) 

Deze (en nog meer kleuren) palettes zijn dus te koop bij de action voor €1,29.

Lijken deze palettes jou ook leuk of heb je je eigen (vaste) merk oogschaduw?
Let me know! ;-)

Lieve groetjes,
Mandy





5 opmerkingen:

  1. Hoihoi! Superleuke blog heb je! Maar mag ik je één kleine tip geven? Zet de foto's onder elkaar (één foto van het product en vervolgens één foto van de swatch) ipv er een soort collage van te maken. Dat kijkt veel gemakkelijker. Wel supermooi en je lay-out ziet er ook leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nina, thanks voor je tip! Daar kan ik iets mee! Ik zat zelf ook te twijfelen hoor! Maar wilde alle 4 de palettes in 1 post reviewen en was bang dat het dan te veel foto's zou gaan worden! Maar ben het met je eens hoor! Dit is misschien iets "too much" ;-) thanks en bedankt voor het compliment en hopelijk tot een volgende keer, lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
    2. Sorry voor de late reactie, haha!

      Ik vind persoonlijk dat er eigenlijk nooit teveel foto's in een artikel kunnen staan. Ik vind het fijner om honderd foto's te hebben waarbij je alles duidelijk ziet i.p.v. vier foto waarop alles maar een wazige achtergrond. Ik zie dat je je lay-out ook veranderd hebt, mooi!!!

      Verwijderen
    3. Sorry voor de late reactie, haha!

      Ik vind persoonlijk dat er eigenlijk nooit teveel foto's in een artikel kunnen staan. Ik vind het fijner om honderd foto's te hebben waarbij je alles duidelijk ziet i.p.v. vier foto waarop alles maar een wazige achtergrond. Ik zie dat je je lay-out ook veranderd hebt, mooi!!!

      Verwijderen
    4. Hey Nina, beter laat dan nooit! ;-) En ik ben het met je eens dat er beter 100 foto's kunnen staan dan een paar "slechte" foto's. Met dit soort tips kan ik ook iets! En daar probeer ik dan ook op te letten! Leuk dat je het nog even laat horen! En ja met mijn lay-out ben ik zelf nog wat aan het stoeien maar gaandeweg word het wel wat. (Hoop ik) Thanks voor de feedback en laat nog eens iets van je horen, lieve groetjes Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...