zondag 12 januari 2014

The Body Shop "shea" lijn.

                                        De "shea" producten van The Body Shop.

                                   

Een tijdje geleden alweer kocht ik via groupon 2 waardebonnen van The Body Shop ter waarde van €25,- deze kostte mij €12,50 per stuk.

Goede deal dacht ik zo voor €25,- waardebonnen met een waarde van €50,-! 
Op verschillende beautyblogs kwam ik zeer lovende artikelen tegen over de producten van TBS.
Na een "boodschappen" lijstje te hebben gemaakt ging ik dus met mijn bonnen op naar TBS.
Ik was erg nieuwsgierig naar hun "shea" lijn na er zoveel goeds over te hebben gelezen.
Eenmaal daar was er ook nog een een leuke lopende aktie, namelijk 50% korting op elk 2e artikel! ;-)

Ik besloot daarom om (bijna) alles van de "shea" lijn mee te nemen.
Ik vind het namelijk juist fijn als je gedoucht hebt met een heerlijke douchegel om daar dan ook een bodycreme of bodybutter of bodylotion van te gebruiken zodat je geen parfum o.i.d hoeft te gebruiken maar heerlijk kunt genieten van de geur van je body producten!

Ik nam mee:
- shea shower cream


- shea body scrub

- shea body butter

- shea body mist

- shea body oil

Normaal (zonder aktie's of bonnen) zou je voor al deze producten €60,- kwijt zijn. (Zie de 2 bonnen)

Ik betaalde met 2 waardebonnen die mij samen €25,- gekost hebben!!!! Goede deal toch? ;-)
Zo blij als een kind liep ik trots de winkel uit met mijn TBS tas aan mijn hand! ;-)

Ik heb deze producten al een poosje in huis en ook al wel gebruikt en ik moet zeggen dat het hele fijne producten zijn. De geur is lekker en ook in gebruik zijn het zeker hele fijne producten.
MAAR.....ik moet eerlijk bekennen dat ik de volle 100% nooit betaald zou hebben. 
Ik ben namelijk niet zo een "fijnproever" op het gebied van body verzorgingsproducten en ik merk dat ik toch eerder naar mijn "low budget" producten grijp, zoals de shea body butter van de action voor €1,29! 

En natuurlijk zit het verschil in de ingrediënten, dat weet ik best wel maar om je eerlijk te zeggen boeit dat me niet zo zeer! Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!
Ik heb gelukkig een makkelijke huid die ook goed tegen "low budget" producten met wat minder goede ingrediënten kan.
Maar heb je een gevoelige huid dan kan ik mij voorstellen dat je voorkeur naar wat "beters" uitgaat.
En dan kom je wasrschijnlijk wel bij TBS uit.

Kortom...ik ben echt wel blij met deze producten van The Body Shop maar vooral omdat ik deze voor een prikkie heb kunnen aanschaffen.
En wees maar niet bang, deze heerlijke producten komen echt wel op! Zo vind ik de scrub een heerlijk product die ik echt wel regelmatig gebruik.

Heb jij dat ook wel eens dat je voorkeur toch uitgaat naar een "low budget" product ipv een "duur" product?

Lieve groetjes, 
Mandy

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar deze lijn van de Body Shop!
    Ik ben ook erg benieuwd naar de Body mist!

    Xx julia ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet je eerlijk bekennen Julia dat ik deze hele lijn maar weinig gebruik. Alle producten zijn perfect op elkaar afgestemd qua geur. Maar dat is wat mij tegelijkertijd tegen houd! Ik vind deze geur persoonlijk niet echt zo heeeeel tof. Best een lekkere geur maar ik heb andere producten die ik nog lekkerder vind ruiken! Maar zal hem toch maar weer eens gebruiken, ook de body mist. Ik spray deze een beetje over mij heen na de body butter en ik spray iets over mn kleren. ;-) ja morgen maar weer eens gebruiken! ;-) lieve groetjes Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...