zondag 19 januari 2014

Max nails nagellak swatches (deel 1)



Laatst had ik wat nieuwe nagellakjes gekocht bij de action.
"Max nails long lasting" heet dit merk.
Eigenlijk ben ik vanaf de allereerste nagellak die ik kocht bij de action al fan van dit merk.
Als eerste NATUURLIJK om de prijs.....€0,49 per lakje!!!! Yep, echt waar...€0,49 voor 7 ml!!!
En ook omdat deze lakjes ontzettend fijn in gebruik zijn.
Ze lakken heel fijn en meestal dekken de kleurtjes al met 1 laag maar in ieder geval ALTIJD met 2 laagjes.
Ook blijft deze lak (mede dankzij een goede topcoat natuurlijk) lang zitten zonder grote beschadigingen. 
Het enige nadeel van nagellak van de action is dat ze niet al te vaak met nieuwe kleurtjes komen en als ze met nieuwe kleurtjes komen moet je er snel bij zijn anders grijp je mis! Je weet namelijk nooit bij de action of ze het nog krijgen of niet! :(

Maar goed, ik heb door de tijd heen toch best wel een redelijke verzameling van deze lakjes en besloot om ze allemaal maar eens op de foto te zetten en te swatchen.
Van de "nieuwe" pas uitgekomen lakjes staan de namen niet meer op de flesjes dat is wel jammer.
Dus op deze manier leg ik de namen ook vast zodat ik later nog weet hoe de lakjes heten! 

De action heeft op nagellak gebied nog meer leuke producten zoals setjes van 3 nailstripers en setjes van 3 mini nagellakjes met caviar beads en setjes van 3 mini kleur lakjes. Hier heb ik er ook een aantal van die ik misschien in een volgend berichtje laat zien na deel 2 van deze "normale" nagellakjes.

Van de "normale" nagellakjes van €0,49 heb ik er in totaal 34.
Ik laat jullie daarom vandaag deel 1 zien van deze kleurtjes, totaal 20 swatches.
Deel 2 met de rest volgt snel. ;-)
Veel van deze lakjes zullen niet meer te vinden zijn bij de action maar hey...proberen kan altijd! 

Hier zijn ze, de eerste 20 swatches:
(Ps de volgorde op mn nagels is dezelfde volgorde als de flesjes.)

V.l.n.r: galaxy, gold, taupe, mauve (deze dekt als 1 van de weinige niet echt met 2 laagjes, mijn nagelpiercing zie je er nog enigzins doorheen!) en metal.

 V.l.n.r: deep red, indigo, brazilian red, blue sky, DEEP PINK!!❤️

V.l.n.r: red, emerald, fresco blue, pink, paars ? (Naam vergeten en verpakking weg gegooid!)

 V.l.n.r: peach, orange, pink passion, deep sea (mooie mintgroene lak!), purple sky.


 DEEP PINK! Op deze foto komt hij het best over! ;-)

Op de foto's komen sommige kleuren totaal niet tot zijn recht! Zoals de DEEP PINK en DEEP SEA!
Dit zijn werkelijk hele gave kleuren! Soort fluor roze en een schitterende mintgroen, die beide heel mooi dekkend lakken!!!

Welke kleur vind jij het mooist, ik heb wel mijn favorieten! (Taupe, mauve, deep red, brazilian red, deep pink, deep sea, en NATUURLIJK deep pink, de kleur die in het echt nog vele malen mooier is!!!! Eigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi! ;-) )
Ik ben nieuwsgierig welke dat voor jou zijn! ;-)

Lieve groetjes,
Mandy



5 opmerkingen:

  1. Jeeej jij hebt nu ook een bloglovin account!
    dat komt mooi uit want dan kan ik je volgen ;)

    Bedankt voor al je leuke artikelen ik lees ze altijd met plezier!
    Deep Pink is mijn favoriet! haha
    Hij ziet er prachtig uit !

    Xxx julia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Julia,

      Thanks, leuk dat je mijn artikelen leuk vind! ;-)
      Ik probeer het zo leuk mogelijk te brengen.
      Deep pink is ook 1 van mijn favorieten, ik draag hem nu met een gouden accentnagel. Echt heel gaaf! Morgen met daglicht een mooie foto maken. ;-)
      Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  2. Heee,

    Leuke post!
    Dat paarse lakje heet Magenta :) die heb ik namelijk ook! Ik vind Emerald echt een geweldige kleur!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee,

    Leuke post!
    Dat paarse lakje heet Magenta :) die heb ik namelijk ook! Ik vind Emerald echt een geweldige kleur!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey naam genootje ;-) ja Magenta zo heet ie! ;-) top thanks. Ja zijn mooie kleurtjes he? Ben er ook best blij mee! Lieve groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...