maandag 30 december 2013

NOTD; New Year's eve nailart.



NOTD; New Year's eve nailart.

Na een groot succes te hebben gehad met mijn kerst nailart dan nu maar iets "simpels" voor met oud en nieuw!



Bij de Action kwam ik een schitterend mooi lakje tegen; "taupe" voor maar €0,45.
Ik ben al bekend met de lakjes van de action en ben hier erg over te spreken! 
De meeste van deze lakjes zijn al bij 1x dekkend en bij 2x zijn ze schitterend.
Ik kon dit lakje dan ook niet laten liggen! En daar komt bij, de action heeft niet zo heel vaak andere kleurtjes dus wanneer er iets anders ligt moet je het meteen meenemen want het is/komt er waarschijnlijk dan ook niet meer!

Eerst de 24/7 basecoat van Essence gebruikt en daarna 2 laagjes Taupe.
Zo "basic" was het al erg mooi maar ik wilde iets speciaals voor met oud en nieuw.
Dus ging ik op zoek tussen mijn nagellak stash en vond daar het mooie roze glitter lakje van W7; Pink Debris, die ik ooit eens had gekocht bij de Op=Op voordeelshop. (2 voor €5,-)
Deze had ik nog nooit gebruikt en dit leek mij een mooie combi; Taupe met roze glitter.



Voor een leuk effect besloot ik om niet mijn hele nagels met de roze glitter te lakken maar alleen de onderkanten, een soort van French manicure maar dan iets anders. ;-)

Als laatste bracht ik een laagje "INM out the door" erover aan. Dit geeft je nagellak een schitterende glans en je nagellak droogt ontzettend snel hierdoor! Mijn favorieten topcoat! 

Na mijn geweldige ervaring met mijn kerst nagels die zeker 2 weken hebben gezeten door een laagje base/topcoat van "sensationail" erover aan te brengen, besloot ik dat bij deze New Year's eve nailart ook te doen.
Gewoon nadat je nagels heeeeeel goed droog zijn een base/topcoat van sensationail erover heen en onder de lamp ermee! 
Ik hoop dat het dit keer ook zeker een week mooi blijft zitten! 

Gebruikte producten;

24/7 basecoat van Essence
"Taupe" van Max & More long lasting (action €0,45)
W7 (136 Pink Debris)
INM out the door topcoat.
Clear base/topcoat Sensationail
Led lamp van Sensationail.

Ik wil jullie alvast een heel goed uiteinde wensen en een spetterend en vooral gezond 2014 wensen.

Tot in het nieuwe jaar. Xxx

Lieve groetjes, 
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...