zaterdag 18 januari 2014

*WAARSCHUWING* shea body butter vd action.

Hoi lieve dames, die net als mij fan zijn van de Sence 'shea" body butter van de Action!

Hier even een belangrijke waarschuwing!!!!!
Ik kwam laatst tot de ontdekking dat de "shea" body butter (€1,29) van de action een andere nieuwe verpakking heeft met mooie sierletters!
Daar is op zich geen waarschuwing voor nodig maar wel voor het feit dat de body butter die in het potje zit TOTAAL ANDERS IS EN RUIKT als de oude verpakking!!!

OUDE VERPAKKING!!!! HEERLIJK!!!!

  NIEUWE VERPAKKING!!!! TE VIES VOOR WOORDEN!!!!

De "oude" verpakking met "blokletters" ruikt super lekker en de "nieuwe" verpakking met "sierletters" ruikt ontzettend chemisch, echt te VIES voor woorden!!!!! Echt waar!!!!
Ik ben een aantal action's afgeweest en heb nog een voorraadje "oude" bodybutters weten te bemachtigen!!! Want dit is toch echt 1 van mijn favorieten body butters. (Vanwege de geur!) ;-)

Ook heb ik in verschillende action's medewerksters van de winkels het verschil laten ruiken en ook hun vonden de "nieuwe" verpakking echt NIET lijken op de "oude" en gingen dit doorgeven!
Want de "nieuwe" is gewoon totaal anders en kan niet verkocht worden alszijnde de "oude" daar waren ALLE medewerksters het met mij eens!
'HET LIJKT ER NIET EENS OP' is wat ze ALLE zeiden!

Ik hoop van harte dat het een mis productie was deze potjes en dat de heerlijke geur weer terug komt!
Ik heb voor de zekerheid bij die ene action waar ze nog de "oude" verpakking hadden een voorraadje meegenomen want ach...dat kan gewoon voor €1,29. ;-)

Ik moet er niet aan denken dat deze heerlijke geur verloren gaat!!!

Dus hou je van deze body butter en zie je nog de "oude" verpakking neem er dan 1 mee want het kan zomaar de laatste zijn! :(

Lieve groetjes,
Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...