zondag 15 december 2013

Christmas nailart.




NOTD: Christmas nailart.


Na het Sinterklaas feest en "sinterklaas nagels" (hier te zien) dan nu Kerstmis.
En daar horen natuurlijk "kerst nagels" bij!

Verleden week heb ik de meiden uit groep 8, waar ik stage loop, beloofd dat ik kerst nagels zou maken. (Op maandag loop ik daar stage)
Dus ik ben gisterenavond maar weer eens creatief geweest! ;-)
Hier het resultaat!


Op mijn duimen heb ik een sneeuwpop gemaakt.
Op mijn middelvingers heb ik een kerstman gemaakt.
Op mijn pinken heb ik een rendier gemaakt.
Op de tussenliggende nagels heb ik rood met gold flakes.

Omdat ik het graag een weekje wil laten zitten heb ik er een gellaag van Sensationail over aangebracht. 

Doen jullie iets "speciaals" met jullie nagels met de feestdagen of houden jullie het basic?

Lieve groetjes, Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...