zondag 8 december 2013

MaXfactor smoky eye effect dupe?

MaXfactor smoky eye effect dupe?

De meeste van ons weten dat de Action best vaak met goede dupes komt van bekende namen! 
Dit is bij de parfums zo, zie hier mijn artikel over dure parfum dupes.
Maar ze doen het ook op het make-up gebied.
Zo weten we dat Action met hun blushes en mascara redelijk dichtbij de originele zitten. In ieder geval qua uiterlijk van deze producten.
En vaak ook wel qua product zelf, het gebruik ervan. Vaak geen slechte kwaliteit!

Deze keer kwam ik een dupe tegen van de MaXfactor smoky eye effect.

In ieder geval zeker qua uiterlijk.
Let hierbij op de vormgeving, de tekst op de sticks en op de sticks zelf. 1 kant bolle stick (stap 1) andere kant puntige stick (step 2)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze "sticks" van MaXfactor niet zelf geprobeerd heb maar na een zoektocht naar reviews over dit product ben ik blij dat ik deze zelf nooit gekocht heb voor €13,99 !!!! Er zijn niet veel goede reviews hierover te vinden.


Maar hey...voor €1,09 voor 2 sticks kunnen we het altijd proberen toch?
Dit zijn de swatches.



Zo op mijn hand hebben ze een redelijke pigmentatie! 
Op mijn oog gaat het na verloop van tijd wat "glijden" en blijf ik toch liever bij mijn Catrice absolute nude palette. ;-) 

Maar zeg eerlijk....is het qua uiterlijk geen geweldige dupe?????
Ik vind van wel! Action laat je elke keer weer opnieuw versteld staan.

Lijkt dit jou wat of vind je het bij voorbaat al niks?

Lieve groetjes, Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...