zondag 8 december 2013

NOTD Essence 147 Miss Universe & Bourjois 32 Vampire Vanity topcoat.

NOTD Essence nr 147 Miss Universe & Bourjois nr 32 Vampire Vanity.



Vandaag had ik niet al te veel tijd om aandacht aan mijn nagels te schenken ivm huiswerk voor mijn Pabo opleiding! :(
Nadat ik mijn nagels toch even heerlijk heb verzorgd door een heerlijke handcreme (dove) en natuurlijk de meest lekkere nagelriemboter die van Lush; Lemony Flutter ;-) heb ik een lakje tevoorschijn gehaald die ik eigenlijk nog nooit had gebruikt, (zo heb ik er nog wel een aantal, shame on me!)
namelijk de Essence nr 147 Miss Universe (€1,69), dit is een donker blauw/groene lak met een schitterende glitter en doorheen.
Op de foto komt hij lang niet zo mooi over als in het echt!
Deze lak dekt mooi met 2 laagjes. En lakt ook heel fijn door het fijne kwastje met ronding.
Om het toch een beetje op te leuken heb ik mijn ringvingers als accent nagels gebruikt.
Op deze nagels heb ik een toplaagje van het mooie lakje Bourjois nr 32 Vampire Vanity aangebracht!

Deze topcoat bestaat uit werkelijke hele mooie gouden stukjes. Het heeft wat weg van de dure topcoat van OPI "the man with the golden gun" maar in tegenstelling tot de OPI topcoat a €40,- is deze van Bourjois zeer betaalbaar met €8,49, helemaal als je hem koopt met een leuke actie! ;-)
En hey...voor dat grote verschil koopt je weer andere leuke lakjes! ;-)
Daar komt bij dat dit echt een goede dupe is van de OPI topcoat.
Ik heb mijn nagels afgemaakt door de mooie topcoat van INM out the door! 

Simpel maar toch zeer mooi.

Lieve groetjes, Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...