zaterdag 7 december 2013

Sinterklaas nailart.

Sinterklaas nagels.

Met feestdagen zoals Sinterklaas probeer ik toch meestal wal iets passends met mijn nagels te doen.
Na een beetje zoeken op internet besloot ik deze nailart te maken.
Redelijk "simpel" en toch erg leuk.


Mijn basiskleuren zijn hierbij rood en goud.
Welke kleuren ik exact gebruikt heb schrijf ik onder het artikel.


Op mijn duimen heb ik met een gouden striper de staf van Sinterklaas gemaakt.
Mijn wijsvingers heb ik goud met een rood randje gemaakt.
Mijn middelvingers wilde ik een cadeautje maken maar was op mijn linkerhand niet al te best gelukt dus op mijn rechterhand alleen een gouden kruis, deze ook met de gouden striper.
Op mijn ringvingers heb ik Sinterklaas en zwarte piet gemaakt, dit was zoals je wel kunt begrijpen het meeste werk. ;-)
En op mijn pinken heb ik rood met een goud randje.


Met deze nailart heb ik ontzettende leuke reactie's gehad, door de kids op mijn werk (basisschool) maar ook door volwassenen. Erg leuk.


Mijn gebruikte producten:
- goud (NYC Full Metal Jacket)
- rood ( Max Nails DNC 301 "red")
- gouden striper ( Janet paris nail star 357)

Zwarte piet:
- zwart ( Max nails)
- wit ( Fogan nr 14 )
- geel ( Max nails, striper )
- blauw ( Max nails, mini polish set )
- roze ( Max nails, striper )
- goud ( striper, Janet paris nail star 357 )

Sinterklaas:
- rood ( Max nails DNC 301 "red" )
- wit ( Fogan nr 14 )
- nude ( Max nails DNC 89 "moulin rouge" )
- zwart ( Max nails)
- goud ( striper, Janet paris nail star 357 )


Maken jullie weleens een leuke nailart gerelateerd aan de feestdagen?
Of gaan jullie liever voor de basic kleurtjes?

Lieve groetjes, Mandy

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks, leuk dat je een reactie achter laat!
      het is toch altijd maar weer afwachten hoe zoiets uitpakt! Vond het zelf ook wel aardig gelukt! Reactie's waren leuk in ieder geval! ;-) lieve groetjes

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...