zaterdag 7 december 2013

Kruidvat Morrocan Argan Oil shampoo en conditioner.

Kruidvat Morrocan Argan oil shampoo en conditioner.



Kruidvat komt met een eigen merk shampoo en conditioner "Morrocan Argan oil".
Omdat de prijs zeer voordelig was besloot ik om deze 2 producten mee te nemen om ze uit te proberen.
Alles waar Argan olie in zit trekt mijn aandacht! ;-)
Was er eigenlijk van overtuigd dat het niet veel kon zijn voor die prijs maar hé....voor hetzelfde geld is het wel wat!
Je krijgt voor €1,35 en €1,59 een fles van 500 ml!!!!
Zou me toch wat zijn als het WEL wat is!
Oke uitproberen maar.

Eerst dus de shampoo, deze is fijn in gebruik.


Je hebt er niet veel van nodig om het al heerlijk te laten schuimen, iets wat we allemaal fijn vinden! Daar komt bij dat de geur heeeerlijk is! Top!






Oké, nu dan de conditioner.

Deze is vrij vloeibaar maar toch niet te. Naar mijn idee heb je in verhouding met de shampoo hier iets meer van nodig. Maar dat is geen probleem met een fles van 500 ml! Ook de geur van deze conditioner is heerlijk.

Ik laat mijn haar na het douchen gewoon opdrogen en ik was uitermate verrast hoe zacht (echt heeeel zacht) mijn haar was na de wasbeurt! 

Ik gebruik eigenlijk al tijden de Andrelon Oil & care shampoo in combinatie met een argan olie conditioner van de big bazar! Tot nu toe mijn favorieten haar was producten. 

Maar ik heb nu absoluut 2 nieuwe favorieten!!!!! 
Kruidvat...wat een geweldige nieuwe producten!!! Top!
En ook niet verkeerd...de verpakking, een mooie blauwe kleur fles met mooie afbeelding. Een echte eye catcher. 
En dan nog maar eens een keer de prijs.....voor 500ml shampoo €1,39 en voor 500ml conditioner €1,59.
Mocht je bij de Kruidvat komen dan raad ik je aan om deze producten in je mandje te gooien. 
Ik vind het een absolute aanrader.

Lijken deze oroducten jou ook wel wat? 
Of heb je je eigen favorieten?

Lieve groetjes, Mandy



1 opmerking:

  1. I've only heard argan oil reviews about this and really wanted to love it. I tried it last winter to help dry hair, and while it helped moisturizer I don't really feel like it did anything else for me. I'm contemplating giving it another shot this year. Visit Our Site

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...