woensdag 30 juli 2014

Vaste <b>dagelijkse</b> producten. (Op dit moment)


Oogschaduw wisselt vaak net als lipsticks of nagellakjes.
Ook gebruik ik elke dag een ander douche foam of douchegel en een body butter of body lotion daar gebruik ik ook elke dag wel een andere van. I love it! 
Ook blushes/foundation e.d wisselen nog wel.(Wanneer ik die gebruik)

Je begrijpt dus dat ik met heel veel producten veel afwissel.
Het lukt mij dan ook niet om elke maand producten op te maken/krijgen. ;-)
Ik wissel te vaak af. Als ik sommige filmpjes zie met opgemaakte producten dan vraag ik mij altijd af hoe hun altijd aan zoveel producten komen elke maand.


Ik ga je dan ook vandaag laten zien wat ik ELKE dag gebruik, het hele jaar door!
En die dan ook de meeste kans maken om "op" te gaan. ;-)
Mijn VASTE producten waar geen ander product voor in de plaats komt. (Voorlopig)


Wat elke dag weer terugkomt en wat de meeste kans maakt om dus op te geraken is dan wel...tandpasta! ;-) Hier kunnen we niet zonder. Ik moet bekennen dat ik "maar" 2x poets op een dag. In de ochtend en in de avond.
Na jarenlang de tandpasta van de Hema te hebben gebruikt ben ik sinds een poosje overgestapt naar deze tandpasta. Ik vind het een fijne tandpasta die uiteraard je tanden goed verzorgd (of ze witter worden ik betwijfel het) en die je een fris gevoel geeft. Ik koop deze altijd bij de action en dan meteen een paar! Scheelt weer met ergens anders. Ik geloof dat ik €1,99 hiervoor betaal. Weet het niet heel zeker maar duurder niet in ieder geval.


Zo ben ik op het ogenblik ook erg tevreden met deze Kruidvat shampoo en conditioner met Argan olie.
Het zijn mega grote flessen (500ml) en kosten vrijwel niks. (Review)


Om mijn haar te borstelen daar gebruik ik al een flinke tijd mijn Tangle Teezer voor.
Hier komt echt nooit iets anders meer voor in de plaats.
Wat een geweldige borstel is dit. (Review)
Het is wat de naam al zegt, een echte klitten "plaaggeest" als je het letterlijk gaat vertalen.
Mijn skatje en ik hebben beide halflang haar en ook hij gebruikt niks anders meer.
Ik heb er dan ook 2 van in huis! En ook een dupe, de Betty Brush (kruidvat) maar die is toch wat minder fijn.


Gezichtscreme's daar kunnen we niet mee zonder.
Ik heb jarenlang de dagcreme van oil of olaz gebruikt. Dit had ik eigenlijk van huis uit mee gekregen. Mijn moeder gebruikte deze vroeger ook al jaren. Prima crème met een lekkere geur maar sinds een poosje heb ik dan eindelijk een (voor mij) perfecte dag en nacht crème gevonden en nog wel low budget ook. ;-)
Deze Cien Q10 anti wrinkle crèmes kwamen als BESTE uit de test bij de consumentenbond. Dat zegt ook wel wat.
En wat denk je...gewoon te koop bij de...LIDL!!! Hier mijn review hiervan samen met de test uitkomst. Een absolute aanrader dus. (Ruikt ook erg lekker wat ik zelf wel belangrijk vind met een gezichts crème) 


Ik ben van mening dat ik met deze mascara DE perfecte mascara heb gevonden.
Deze mascara is van Max & More en komt bij de action vandaan. En wederom low budget.
Ik betaalde €0,99 voor deze mascara die een heerlijk plastic borsteltje heeft. Iets wat bijna alle Max & More mascara's hebben. Ik zou niet anders meer willen.
Door deze plastic borsteltjes worden mijn wimpers mooi gesepareerd en met deze mascara is het product zelf ook heel fijn aan te brengen. 1 laagje is mooi en wanneer je wat "meer" wilt doe je gewoon nog 1 of 2 laagjes. En dan heb je nog geen spinnepoten! ;-)
Ook een aanrader dus. En voor mij vast in mijn dagelijkse gebruik of ik nou wel of geen oogschaduw/make-up op doe! Mascara moet! ;-)


Dan kom ik meteen op mijn volgend product wat ik echt elke dag weer gebruik, namelijk de facial wipes van Iseree. Alweer een Lidl product.
Ik heb echt al veel merken geprobeerd maar ik blijf bij deze van Iseree. Ze doen wat ze moeten doen. Ze zijn lekker dik en groot. Het haalt je make-up moeiteloos van je gezicht en ook de waterproof mascara's zonder hard te hoeven boenen. Toppertje dus.
(Review)


De doekjes zijn niet het enige wat ik gebruik om mijn gezicht te reinigen.

Ook een gezichtsreiniger gel kan niet ontbreken! Deze staat niet op de "totaal" foto!
Nadat ik het meeste al wel heb weggekregen met de doekjes vind ik het heel fijn om mijn gezicht te wassen met deze gezichtsreiniger gel.
Het is van het merk Odina en deze komt bij de action vandaan. Ook heel budget dus. I love low budget zoals jullie wel merken. ;-) 
Deze gebruik ik 2x per dag, in de ochtend en in de avond. Hier heb ik er al een paar van opgemaakt. En deze is ook alweer bijna op! ;-)


Dat brengt me op mijn laatste VASTE dagelijkse product en die ik ECHT iedereen zou willen aanraden. ECHT WAAR!!!!
Namelijk mijn 5 in 1 beauty care massager.
In het Nederlands dus gewoon mijn elektrische gezichts reiniger borstel.
Deze heb ik online besteld (hier de link en review naar het artikel hier over met de link waar te bestellen) ECHT even het checken waard, de review hiervan.
En dit apparaatje doet wonderen, echt waar. (Voor mij in ieder geval)
Ik kan niet meer zonder. Ik gebruik hem 2x op een dag icm de facewash. Zooooo lekker.
1x in de week gebruik ik hem ook met een facescrub. Superfijn.
Er zitten bij dit apparaatje diversen hulp stukjes maar ik gebruik alleen het borsteltje.
Hij werkt op 2 batterijen die we allemaal wel in huis hebben. Hij kan onder water en ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet had verwacht dat hij zo lang mee zou gaan. Maar ik gebruik hem nu dagelijks 2x sinds ik hem heb en heb 1 x de batterijen moeten vernieuwen. Uit voorzorg heb ik er toch maar een back-up van besteld want ik moet er niet aan denken dat ik dit super apparaatje niet zou kunnen gebruiken! ;-) en het leukste van alles....hij kost maar € 4,86 ECHT WAAR!!!! 
Dat is vergeleken met de veeeeeel duurdere merken zoals clarasonic en zelfs de dupes daarvan bij de blokker toch echt een giller toch?! En naar mijn mening doet hij precies hetzelfde voor je gezicht.
Ik heb de andere borstels niet dus kan niet vergelijken maar ik leg mijn eisen wat beauty producten betreft dan ook niet zo hoog! Als een product doet wat het moet doen is het voor mij een goed product, wat los staat van de prijs. 

Dit zijn mijn VASTE dagelijkse producten op dit moment.

Wat zijn jou VASTE dagelijkse producten?



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...